Stigao novi Ford Fokus za 2021. godinu
Novitet...
Ford je unapredio Focus na evropskom tržištu za 2021. godinu.
Kao što je najavio prošle godine, Ford je uveo "blage" hibridne varijante u gamu Focus modela.
Reč je o 48-voltnoj lakoj hibridnoj tehnologiji sa starterom/generatorom, a u srcu pogonskog sistema je poznati 1.0 EcoBoost benzinac u opcijama sa 125 KS i 155 KS.
ODGOVOR NA DUGO POSTAVLJANO PITANJE Zašto nijedan novi Volvo ne može ići brže od 180 km/h
ZVER JE NEMOĆNA Audi zaplivao kroz podvožnjak – "kvatro" ne radi pod vodom (VIDEO)
Ford je saopštio da snažnija od dve pogonske verzije ima prosečnu potrošnju od 4,1 l/100 km i CO2 emisiju od 93 g/km, mereno prema NEDC standardu.
Proizvođač navodi da je potoršnja goriva niža i do 17% u poređenju sa postojećim, 1.5-litarskim EcoBoost benzincem sa 150 KS.
Modeli sa novim, "blagim" hibridnim pogonom imaju i mogućnost rekuperacije energije kočenja, koja se skladišti u 48-voltnoj litijum-jonskoj bateriji.
Tako sačuvana električna energija se kasnije koristi tokom vožnje i prilikom ubrzavanja.
Osim sa "blagim" hibridnim pogonom, Ford Focus za 2021. godinu će biti dostupan i sa konvencionalnim dizel i benzinskim motorima. ,
Oni koji se odluče za dizel opciju, mogu da izaberu 1.5 EcoBlue sa 120 KS ili 2.0 EcoBlue sa 150 KS.
Dizelaši mogu biti upareni sa 6-brzinskim manuelnim ili 8-stepenim automatskim menjačem.
Kupcima koji žele "čist" benzinac, bez "blagog" hibridnog pogona, na raspolaganju je 1.0 EcoBoost sa 125 KS. Ponuda menjača je ista kao kod dizel varijanti.
Ford Focus za 2021. je dobio i novu 12,3-inčnu digitalnu instrument tablu, a prikaz instrumenata na njoj je moguće prilagoditi vozačevoj želji.