Стигао нови Форд Фокус за 2021. годину
Новитет...
Форд је унапредио Фоцус на европском тржишту за 2021. годину.
Као што је најавио прошле године, Форд је увео "благе" хибридне варијанте у гаму Фоцус модела.
Реч је о 48-волтној лакој хибридној технологији са стартером/генератором, а у срцу погонског система је познати 1.0 ЕцоБоост бензинац у опцијама са 125 КС и 155 КС.
ОДГОВОР НА ДУГО ПОСТАВЉАНО ПИТАЊЕ Зашто ниједан нови Волво не може ићи брже од 180 км/х
ЗВЕР ЈЕ НЕМОЋНА Ауди запливао кроз подвожњак – "кватро" не ради под водом (ВИДЕО)
Форд је саопштио да снажнија од две погонске верзије има просечну потрошњу од 4,1 л/100 км и ЦО2 емисију од 93 г/км, мерено према НЕДЦ стандарду.
Произвођач наводи да је поторшња горива нижа и до 17% у поређењу са постојећим, 1.5-литарским ЕцоБоост бензинцем са 150 КС.
Модели са новим, "благим" хибридним погоном имају и могућност рекуперације енергије кочења, која се складишти у 48-волтној литијум-јонској батерији.
Тако сачувана електрична енергија се касније користи током вожње и приликом убрзавања.
Осим са "благим" хибридним погоном, Форд Фоцус за 2021. годину ће бити доступан и са конвенционалним дизел и бензинским моторима. ,
Они који се одлуче за дизел опцију, могу да изаберу 1.5 ЕцоБлуе са 120 КС или 2.0 ЕцоБлуе са 150 КС.
Дизелаши могу бити упарени са 6-брзинским мануелним или 8-степеним аутоматским мењачем.
Купцима који желе "чист" бензинац, без "благог" хибридног погона, на располагању је 1.0 ЕцоБоост са 125 КС. Понуда мењача је иста као код дизел варијанти.
Форд Фоцус за 2021. је добио и нову 12,3-инчну дигиталну инструмент таблу, а приказ инструмената на њој је могуће прилагодити возачевој жељи.