AMBICIOZNI PLAN: Planiraju da prodaju od 4.000 do 5.000 komada
U Aston Martinu se ne šale...
Britanski proizvođač luksuznih sportskih i GT automobila ove jeseni je predstavio prvi SUV u istoriji kompanije dugoj više od jednog veka.
Aston Martin se modelom DBX pridružio kompanijama kao što su Bentley, Rolls-Royce i Lamborghini koji su se još ranije odlučile da u svoju gamu po prvi put uvrste SUV automobile.
Iako atipični modeli za navedene auto-kompanije, SUV modeli doneli su im nove kupce i doveli do rasta prodaje, pa se taj potez isplatio njihovim akcionarima.
SVAKA ČAST: Debituje u martu, a u salone stiže u drugoj polovini godine
OD NAREDNE GODINE NAGLO KOČENJE: Ova kompanija će se manje fokusirati na prodaju
Aston Martin sa modelom DBX ima sličan cilj i želi da posle dva naročito loša poslovna kvartala ponovo postane profitabilan.
Ulog sa DBX-om je veliki za kompaniju, jer su sve karte trenutno bačene na njega, s obzirom na pad interesovanja kupaca za neke tipične Aston Martin modele.
Cilj je dovesti nove kupce, koji nikada ranije nisu bili vlasnici nekog od automobila ovog brenda, ali u kompaniji očekuju i da se njihovi tradicionalni klijenti koji u svojoj garaži imaju SUV drugog proizvođača - preorijentišu na Aston Martin DBX.
Prvi čovek kompanije, Endi Palmer procenjuje da će prodaja DBX-a u početku iznositi oko 4.000 automobila godišnje, da bi kasnije, na vrhuncu dostigla i svih 5.000 vozila. To znači da će DBX biti ubedljivo najprodavaniji Aston Martin na tržištu, jer za 2020.
Palmer predviđa da će ukupna prodaja vozila ove marke iznositi od 6.000-6.500 jedinica.