АМБИЦИОЗНИ ПЛАН: Планирају да продају од 4.000 до 5.000 комада
У Астон Мартину се не шале...
Британски произвођач луксузних спортских и ГТ аутомобила ове јесени је представио први СУВ у историји компаније дугој више од једног века.
Астон Мартин се моделом DBX придружио компанијама као што су Bentley, Rolls-Royce и Lamborghini који су се још раније одлучиле да у своју гаму по први пут уврсте СУВ аутомобиле.
Иако атипични модели за наведене ауто-компаније, СУВ модели донели су им нове купце и довели до раста продаје, па се тај потез исплатио њиховим акционарима.
СВАКА ЧАСТ: Дебитује у марту, а у салоне стиже у другој половини године
ОД НАРЕДНЕ ГОДИНЕ НАГЛО КОЧЕЊЕ: Ова компанија ће се мање фокусирати на продају
Астон Мартин са моделом DBX има сличан циљ и жели да после два нарочито лоша пословна квартала поново постане профитабилан.
Улог са DBX-om је велики за компанију, јер су све карте тренутно бачене на њега, с обзиром на пад интересовања купаца за неке типичне Астон Мартин моделе.
Циљ је довести нове купце, који никада раније нису били власници неког од аутомобила овог бренда, али у компанији очекују и да се њихови традиционални клијенти који у својој гаражи имају СУВ другог произвођача - преоријентишу на Астон Мартин DBX.
Први човек компаније, Енди Палмер процењује да ће продаја DBX-a у почетку износити око 4.000 аутомобила годишње, да би касније, на врхунцу достигла и свих 5.000 возила. То значи да ће DBX бити убедљиво најпродаванији Астон Мартин на тржишту, јер за 2020.
Палмер предвиђа да ће укупна продаја возила ове марке износити од 6.000-6.500 јединица.