ASTON MARTIN PRIZNAO: Bez Mercedesa bili bismo u velikoj NEVOLJI
Mercedes je više nego samo tehnički partner za Aston Martin.
Nemačka kompanija je takođe važan akcionar. Takođe, Mercedes je izrazio želju da poveća svoj udeo na čak 20 odsto do kraja 2023.
TOP 5 POLOVNJAKA DO 8.000 EVRA: Sve što bi trebalo da ZNATE pre same kupovine
NEVEROVATNO: Restaurirani Aston Martin Bulldog dostigao BRZINU VEĆU od 330 km/h (FOTO+VIDEO)
ASTON MARTIN predstavio svoj NAJNOVIJI model DB12 (FOTO+VIDEO)
U intervjuu za Autocar, glavni tehnički direktor Aston Martina je rekao da će se saradnja između dva brenda nastaviti i u godinama koje dolaze. Roberto Fedeli je dao iskren odgovor kada se pojavila delikatna tema o Euro 7: „U vezi sledećeg izazova sa SUS motorima, Euro 7 [propisi o emisiji], bez Mercedesa bi mogli da budemo u nevolji. U isto vreme, Mercedes nije samo motor za nas, on je [takođe] osnovna električna arhitektura."
Aston Martin će odustati od sopstvenog V12 motora oko 2026. godine zbog strožih propisa o emisiji izduvnih gasova. Prošle godine, tadašnji izvršni direktor Tobias Moers je istakao da novi V12 neće biti razvijen. Umesto toga, trenutna jedinica će biti unapređena da bi bila u skladu sa propisima do određene tačke. Nakon toga, biće penzionisana.
Aston Martin je radio na sopstvenom V6 motoru za Vanquish, ali je superautomobil sa centralnim motorom otkazan. Ovo je ranije ove godine objavio predsedavajući Lorens Strol na samitu o budućnosti automobila u Londonu. Pre nego što je otkazao konkurenta Ferrariju 296 GTB, inženjerski tim je prešao sa internog V6 na AMG-ov V8.
U kompaniji takođe navode da će isporuke Valhalle početi sledeće godine, kao i da je u planu nekoliko SUS modela, uključujući DB12 Volante. Što se tiče prvog električnig modela, Strol je nedavno rekao da ćemo saznati više o njemu 27. juna. Tehnički direktor Roberto Fedeli kaže da će budući modeli imati koristi od lekcija naučenih u Formuli 1, dodajući da je Fernando Alonso „jedan od retkih F1 vozača koji takođe ima interesovanje za sposobnosti (drumskih automobila).
DBX SUV će ostati u proizvodnji u fabrici u Velsu, dok će se modeli sa prednjim i centralnim motorom sklapati kod kuće u Gejdonu. Ova druga lokacija bi mogla da se proširi u narednim godinama kako bi se prilagodila dolasku EV-a, prema rečima Lorensa Strol