AUTOMOBILI SVE SKUPLJI: Na tržištu više NEMA jeftinijih od 10.000 evra, a cene se KREĆU OVAKO
Sandero je u Nemačkoj do 2019. još bio dostupan za manje od 7000 eura.
Ako u Nemačkoj želite da kupite novi mali automobil za manje od 15.000 evra, opcije su vam sve skromnije. Prema analizi Nemačkog autokluba ADAC-a, samo su četiri modela trenutno ispod ove cenovne granice.
ŠOKANTNO: Nećete verovati gde je ovaj čovek PARKIRAO svoj automobil (VIDEO)
OVO DO SAD JOŠ NISTE VIDELI: Najhaotičniji KRUŽNI TOK na svetu, zbog kojeg vozači imaju NOĆNE MORE (VIDEO)
ISTINA: Ovo su 5 stvari koje vas čine DOBRIM vozačem, da li ste jedan od njih?
Asortiman pristupačnih vozila dramatično se smanjio. Više nema modela ispod 10.000 evra, ističe ADAC-ov inženjer Alexander Werner. ADAC drastičan pad ponude pripisuje rastu cena vozila, ali i činjenici da su mnogi modeli izbačeni iz upotrebe. Proizvođači VW i Peugeot ukinuli su svoje male modele Up i 108, dok su i cene Dacije Sandero poprilično porasle.
Sandero je u Nemačkoj do 2019. još bio dostupan za manje od 7000 eura, ali je i dalje najjeftiniji model s osnovnim motorom po početnoj ceni od 11.300 evra, prema podacima ADAC-a. Ostala tri modela ispod granice od 15.000 evra su Fiat Panda (od 14.990 evra, u Hrvatskoj od 14.600 evra), Citroën C3 (od 14.940 evra, u Hrvatskoj 16.895 evra) i Mitsubishi Space Star (od 13.590 evra, u Hrvatskoj 16.400 evra).
ADAC osuđuje činjenicu da proizvođači ove jeftine modele uglavnom prodaju sa skromnim paketima aktivne sigurnosti.