АУТОМОБИЛИ СВЕ СКУПЉИ: На тржишту више НЕМА јефтинијих од 10.000 евра, а цене се КРЕЋУ ОВАКО
Сандеро је у Немачкој до 2019. још био доступан за мање од 7000 еура.
Ако у Немачкој желите да купите нови мали аутомобил за мање од 15.000 евра, опције су вам све скромније. Према анализи Немачког аутоклуба АДАЦ-а, само су четири модела тренутно испод ове ценовне границе.
ШОКАНТНО: Нећете веровати где је овај човек ПАРКИРАО свој аутомобил (ВИДЕО)
ОВО ДО САД ЈОШ НИСТЕ ВИДЕЛИ: Најхаотичнији КРУЖНИ ТОК на свету, због којег возачи имају НОЋНЕ МОРЕ (ВИДЕО)
ИСТИНА: Ово су 5 ствари које вас чине ДОБРИМ возачем, да ли сте један од њих?
Асортиман приступачних возила драматично се смањио. Више нема модела испод 10.000 евра, истиче АДАЦ-ов инжењер Alexander Werner. АДАЦ драстичан пад понуде приписује расту цена возила, али и чињеници да су многи модели избачени из употребе. Произвођачи VW и Peugeot укинули су своје мале моделе Уп и 108, док су и цене Дације Сандеро поприлично порасле.
Сандеро је у Немачкој до 2019. још био доступан за мање од 7000 еура, али је и даље најјефтинији модел с основним мотором по почетној цени од 11.300 евра, према подацима АДАЦ-а. Остала три модела испод границе од 15.000 евра су Фиат Панда (од 14.990 евра, у Хрватској од 14.600 евра), Цитроëн Ц3 (од 14.940 евра, у Хрватској 16.895 евра) и Mitsubishi Space Стар (од 13.590 евра, у Хрватској 16.400 евра).
АДАЦ осуђује чињеницу да произвођачи ове јефтине моделе углавном продају са скромним пакетима активне сигурности.