Datsun prvi na udaru, NIsan smanjuje troškove
Šteta...
Japanski proizvođač planira da smanji godišnje troškove za 2,8 milijardi dolara.
Nissan je ranije ove nedelje otkrio da namerava da uštedi skoro tri milijarde dolara, a kolateralna žrtva bi mogao da bude niskobudžetni brend Datsun koji je u vlasništvu japanskog auto-giganta.
Nissan je 2013. oživeo ovu automobilski marku, kako bi sa njom nastupio na brzorastućim tržištima kao što su Indija, Indonezija u Rusija. Ideja je bila da se kupcima u ovim zemljama ponude pristupačni modeli i na taj način povećaju ukupni prihodi kompanije.
Kija i Kanu razvijaju platformu za električna vozila
VELIKA SRAMOTA ZA AUTO GIGANTA Folksvagen na STUBU SRAMA zbog RASISTIČKE REKLAME - uputili izvinjenje
Sve teže do 5 zvezdica za bezbednost! Pooštreni kriterijumi za 2020. godinu - Evo šta se menja
Tako je brend Datsun obnovljen posle tri decenije hibernacije i počeli su da stižu prvi modeli sa značkom ove marke.
Međutim, nije se sve odvijalo onako kako je zamišljeno, jer se Datsun na pomenutim tržištima suočio sa snažnom konkurencijom u vidu već etabliranih niskobudžetnih automobilskih marki.
Sa druge strane, jeftina vozila nisu ostavljala veliki prostor za zaradu, pa je profit po prodatom primerku bio skroman.
Stručnjaci smatraju da bi gašenje Datsuna bio dobar poslovni potez i da bi Nissan trebalo da se okrene modelima koji donose veću zaradu po vozilu.