Датсун први на удару, НИсан смањује трошкове
Штета...
Јапански произвођач планира да смањи годишње трошкове за 2,8 милијарди долара.
Nissan је раније ове недеље открио да намерава да уштеди скоро три милијарде долара, а колатерална жртва би могао да буде нискобуџетни бренд Датсун који је у власништву јапанског ауто-гиганта.
Nissan је 2013. оживео ову аутомобилски марку, како би са њом наступио на брзорастућим тржиштима као што су Индија, Индонезија у Русија. Идеја је била да се купцима у овим земљама понуде приступачни модели и на тај начин повећају укупни приходи компаније.
Кија и Кану развијају платформу за електрична возила
ВЕЛИКА СРАМОТА ЗА АУТО ГИГАНТА Фолксваген на СТУБУ СРАМА због РАСИСТИЧКЕ РЕКЛАМЕ - упутили извињење
Све теже до 5 звездица за безбедност! Пооштрени критеријуми за 2020. годину - Ево шта се мења
Тако је бренд Датсун обновљен после три деценије хибернације и почели су да стижу први модели са значком ове марке.
Међутим, није се све одвијало онако како је замишљено, јер се Датсун на поменутим тржиштима суочио са снажном конкуренцијом у виду већ етаблираних нискобуџетних аутомобилских марки.
Са друге стране, јефтина возила нису остављала велики простор за зараду, па је профит по продатом примерку био скроман.
Стручњаци сматрају да би гашење Датсуна био добар пословни потез и да би Nissan требало да се окрене моделима који доносе већу зараду по возилу.