DIZELAŠIMA ODZVONILO? Proizvođači najavili VELIKE izmene u poslovanju: SVE se menja!
Klasičnim automobilima uskoro dolazi kraj
Vozači dizel automobila koji imaju „euro 5“ motore i starije neće moći da voze u nemačkim gradovima u danima velike zagađenosti. Vlasti u Štutgartu su zabranile „euro 4“ za saobraćaj, pa tako je oko 130.000, većinom dizelaša, ostalo neupotrebljivo. U isto vreme bi podstakli prodaju električnih i hibridnih vozila.
IZNENAĐUJUĆI POTEZ! Auto gigant Tojota DAJE BESPLATNO licence za svoje PATENTE!
KREATIVNO REŠENJE PROBLEMA: Kompanija TESLA ima GENIJALAN način DOPREMANJA robe do kupaca! (VIDEO)
Ford“ i „Folksvagen“ su najavili da pripremaju oko 500 brzih punjača koji bi trebalo da budu postavljeni na auto-putevima. Time se i proizvođači vozila donacijama prvi put uključuju u gradnju infrastrukture.
Svaki peti automobil prodat u Evropi do 2025. godine mora biti električni, kažu ekolozi na međunarodnoj radionici novih tehnologija koju je organizovao koncern „Ford“ u Amsterdamu. Proizvođači automobila moraju se aktivno uključiti u izgradnju infrastrukturne mreže, koja će koštati koliko i sam razvoj elektromobila.
Tim povodom je Stiven Amstrong iz ,,Forda'' izjavio:
- Svaki punjač koji postavimo bilo gde doprinosi širenju mreže. Ideja je jednostavna, lokalna samouprava daje uslove, a mi finansiramo celokupnu stanicu. To košta, ali se i isplati, jer niko neće automobil koji nema gde da se puni.
VAŽNO OBAVEŠTENJE ZA VOZAČE! Ova mera NEĆE se svideti ljubiteljima BRZE vožnje
U Amsterdamu je predstavljeno desetak komercijalnih i putničkih vozila sa hibridnim i električnim pogonom kompanije „Ford“.
Do 2030. godine svaki automobil ove marke moći će da vozi bez uticaja vozača potpuno autonomno – autopilotom.
Roland de Var iz ,,Forda'' je rekao da ih čekaju veliki izazovi:
- Izazov je veliki, treba nam bar destine hiljada baznih stanica 5G mreže, jer autonomna vožnja podrazumeva komunikaciju u milisekundama automobila, puta, učesnika u saobraćaju. Samo zemlje koje to mogu da obezbede mogu da imaju vožnju bez vozača.
Ova kompanija se povlači iz Rusije u okviru strategije izlaska američkih kompanija iz Evrope. Prvi se povukao „Dženeral motors“ koji je „Opel“ prodao „Pežo–Sitroen grupaciji“.
ODLAZI U ISTORIJU: Proizvodnja poznatog automobila PRESTAJE u junu, slede OTPUŠTANJA (VIDEO)
Fokus operacija ide u Ameriku, gde se otvaraju nove fabrike napredne tehnologije, a deo toga dolazi i do evropske filijale u Kelnu.
Zajednički nastup u prodaji sa „Folksvagenom“ svuda u svetu, naročito u Americi, daće novi kvalitet i profit, kažu analitičari auto tržišta.
Kako se planeta sve više zagreva, a zagađenje guši gradove, ova strategija je preko potrebna u cilju stvaranja zdravije planete.