ДИЗЕЛАШИМА ОДЗВОНИЛО? Произвођачи најавили ВЕЛИКЕ измене у пословању: СВЕ се мења!
Класичним аутомобилима ускоро долази крај
Возачи дизел аутомобила који имају „еуро 5“ моторе и старије неће моћи да возе у немачким градовима у данима велике загађености. Власти у Штутгарту су забраниле „еуро 4“ за саобраћај, па тако је око 130.000, већином дизелаша, остало неупотребљиво. У исто време би подстакли продају електричних и хибридних возила.
ИЗНЕНАЂУЈУЋИ ПОТЕЗ! Ауто гигант Тојота ДАЈЕ БЕСПЛАТНО лиценце за своје ПАТЕНТЕ!
КРЕАТИВНО РЕШЕЊЕ ПРОБЛЕМА: Компанија ТЕСЛА има ГЕНИЈАЛАН начин ДОПРЕМАЊА робе до купаца! (ВИДЕО)
Форд“ и „Фолксваген“ су најавили да припремају око 500 брзих пуњача који би требало да буду постављени на ауто-путевима. Тиме се и произвођачи возила донацијама први пут укључују у градњу инфраструктуре.
Сваки пети аутомобил продат у Европи до 2025. године мора бити електрични, кажу еколози на међународној радионици нових технологија коју је организовао концерн „Форд“ у Амстердаму. Произвођачи аутомобила морају се активно укључити у изградњу инфраструктурне мреже, која ће коштати колико и сам развој електромобила.
Тим поводом је Стивен Амстронг из ,,Форда'' изјавио:
- Сваки пуњач који поставимо било где доприноси ширењу мреже. Идеја је једноставна, локална самоуправа даје услове, а ми финансирамо целокупну станицу. То кошта, али се и исплати, јер нико неће аутомобил који нема где да се пуни.
ВАЖНО ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА ВОЗАЧЕ! Ова мера НЕЋЕ се свидети љубитељима БРЗЕ вожње
У Амстердаму је представљено десетак комерцијалних и путничких возила са хибридним и електричним погоном компаније „Форд“.
До 2030. године сваки аутомобил ове марке моћи ће да вози без утицаја возача потпуно аутономно – аутопилотом.
Роланд де Вар из ,,Форда'' је рекао да их чекају велики изазови:
- Изазов је велики, треба нам бар дестине хиљада базних станица 5Г мреже, јер аутономна вожња подразумева комуникацију у милисекундама аутомобила, пута, учесника у саобраћају. Само земље које то могу да обезбеде могу да имају вожњу без возача.
Ова компанија се повлачи из Русије у оквиру стратегије изласка америчких компанија из Европе. Први се повукао „Џенерал моторс“ који је „Опел“ продао „Пежо–Ситроен групацији“.
ОДЛАЗИ У ИСТОРИЈУ: Производња познатог аутомобила ПРЕСТАЈЕ у јуну, следе ОТПУШТАЊА (ВИДЕО)
Фокус операција иде у Америку, где се отварају нове фабрике напредне технологије, а део тога долази и до европске филијале у Келну.
Заједнички наступ у продаји са „Фолксвагеном“ свуда у свету, нарочито у Америци, даће нови квалитет и профит, кажу аналитичари ауто тржишта.
Како се планета све више загрева, а загађење гуши градове, ова стратегија је преко потребна у циљу стварања здравије планете.