FERARI MLATI OZBILJNE PARE: Za svaki prodati auto zarade pravo bogatstvo!
Ferari je najprofitabilniji brend u autoindustriji, a najveći gubitaš je Bentli.
Gotovo svi autoproizvođači nastoje da optimiziraju svoje poslovanje kako bi povećali profitabilnost i time stvorili dovoljno rezerve za dalja velika ulaganja. Naravno, cilj je podići konkurentnost i mirnije ući u ova turbulentna razdoblja. Ford je tako spreman da ugasi pola game, GM je prodao Opel, a Folksvagen odustao od projekta "Phaeton".
OGROMAN PROBLEM: Neophodan opoziv 124.000 auta marki Folksvagen, Audi i Porše - vozači ugroženi!
Ferdinand Dudenhofer, profesor ekonomije iz Duizburga u svojoj studiji otkriva da je najprofitabilnija marka Ferari. Verovali ili ne, Ferari je u prvih šest meseci po svakom prodatom primerku prestižnog automobila imao čistu zaradu od čak 69.900 evra.
U pogledu profita najjači nemački brend je Porše, koji je sa zaradom od 17.000 evra po svakom vozilu dvostruko profitabilniji od premium igrača Mercedesa, Audija i BMW-a, koji prosečno zarade 9.000 evra. Maserati i Volvo zarade oko 5.000 evra po svakom prodatom primerku.
A sad oni najgori. Jaguar Lend Rover trenutno vozi po ivici i na svakom prodatom automobilu zaradi tek 800 evra. No i to je odlično u poređenju sa sa Bentlijem koji na svakom prodatom primerku generiše gubitak od čak 17.000 evra. Tesla je malo bolja, oni gube oko 11.000 evra.
Ako uporedimo rezultate sa prošlogodišnjim sasvim je jasno kako su Porše i Ferari ostali na jednako visokom nivou kao najprofitabilniji auto proizvođači.
Mirjana Bobić otkrila: Kada je vidite da čuči u parku, ona radi nešto što će vas IZNENADITI