ФЕРАРИ МЛАТИ ОЗБИЉНЕ ПАРЕ: За сваки продати ауто зараде право богатство!
Ферари је најпрофитабилнији бренд у аутоиндустрији, а највећи губиташ је Бентли.
Готово сви аутопроизвођачи настоје да оптимизирају своје пословање како би повећали профитабилност и тиме створили довољно резерве за даља велика улагања. Наравно, циљ је подићи конкурентност и мирније ући у ова турбулентна раздобља. Форд је тако спреман да угаси пола гаме, ГМ је продао Опел, а Фолксваген одустао од пројекта "Пхаетон".
ОГРОМАН ПРОБЛЕМ: Неопходан опозив 124.000 аута марки Фолксваген, Ауди и Порше - возачи угрожени!
Фердинанд Дуденхофер, професор економије из Дуизбурга у својој студији открива да је најпрофитабилнија марка Ферари. Веровали или не, Ферари је у првих шест месеци по сваком продатом примерку престижног аутомобила имао чисту зараду од чак 69.900 евра.
У погледу профита најјачи немачки бренд је Порше, који је са зарадом од 17.000 евра по сваком возилу двоструко профитабилнији од премиум играча Мерцедеса, Аудија и BMW-a, који просечно зараде 9.000 евра. Масерати и Волво зараде око 5.000 евра по сваком продатом примерку.
А сад они најгори. Јагуар Ленд Ровер тренутно вози по ивици и на сваком продатом аутомобилу заради тек 800 евра. Но и то је одлично у поређењу са са Бентлијем који на сваком продатом примерку генерише губитак од чак 17.000 евра. Тесла је мало боља, они губе око 11.000 евра.
Ако упоредимо резултате са прошлогодишњим сасвим је јасно како су Порше и Ферари остали на једнако високом нивоу као најпрофитабилнији ауто произвођачи.
Мирјана Бобић открила: Када је видите да чучи у парку, она ради нешто што ће вас ИЗНЕНАДИТИ