HOĆETE TAMNA STAKLA NA KOLIMA? Nećete da platite sto evra? Evo dva rešenja
Jednostavno je.
Posle vesti koja je poput bombe odjeknula u javnosti, a u vezi sa regulacijom tamnih stakala na automobilima, odlučili smo da kontaktiramo sa nadležnim službama i saznamo sve o ovoj temi.
Podsećamo, potpredsednica Vlade Srbije Zorana Mihajović zatražila je izmenu pravilnika kako bi samo najviši državni funkcioneri, predsednik, premijer, predsednik Skupštine, vojska i policija imali pravo da se voze iza potpuno zatamnjenih stakala. Pravilnik će biti uskoro promenjen, kako saznajemo iz Ministarstva saobraćaja. Svi ostali ministri, direktori, državni činovnici moraće da uklone folije sa svoijh automobila. Mihajlovićeva je sa svog službenog auta već uklonila tamna stakla i trenutno je jedini ministar koji se ne vozi iza istih.
Najavljeno je sprovođenje uredbe Vlade Srbije iz 2013. godine po kojoj će folije na staklima automobila morati da prođu atestiranje kako bi se utvrdilo da li su standardizovana i da li ugrožavaju putnike i druge učesnike u saobraćaju.
SAVETI ZA VOZAČE: Kako da uštedite gorivo bez puno truda (VIDEO)
Postoje dva načina da ne platite najavljenih 12.000 dinara.
Iz Ministarstva saobraćaja su nam rekli sledeće:
- Napominjemo da fabrički zatamnjena i homologovana stakla nisu obuhvaćena dodatnim ispitivanjima, jer je sva neophodna ispitivanja već izvršio proizvođač vozila. Ispitivanje o kojem je reč se odnosi samo na naknadno zatamnjivanje stakala folijama, a traži se, i regulisano je zbog bezbednosti saobraćaja, bezbednosti policije, zbog bahatih vozača kao i zbog toga što su se na tržištu pojavile folije koje nisu atestirane, nisu prilagođene, niti namenjene za ugradnju u vozila čije karakteristike štete svim učesnicima u saobraćaju.
Dakle, jedan način jeste da vaš automobil ima fabrički zatamnjena stakla. Drugi način je, kako saznajemo u AMSS-u, jeste da kupite folije koje su već sertifikovane:
- Prema našim saznanjima, vozilo na kojem se prilikom tehničkog pregleda ustanovi da ima sertifikovane folije, neće imati potrebe za ispitivanjem. Uvoznici onih folija koje ispunjavaju uslove postoje u Srbiji. Ukoliko se na tehničkom pregledu ustanovi da ugrađene folije nemaju sertifikat i prateću dokumentaciju, u tom slučaju se vozilo mora uputiti na ispitivanje u CMV laboratoriju - kažu iz Auto-moto saveza Srbije.
Ova žena je saznala da je muž vara pa ga je udarila tamo gde najviše boli (po luksuznom BMW-u), više saznajte OVDE.