ХОЋЕТЕ ТАМНА СТАКЛА НА КОЛИМА? Нећете да платите сто евра? Ево два решења
Једноставно је.
После вести која је попут бомбе одјекнула у јавности, а у вези са регулацијом тамних стакала на аутомобилима, одлучили смо да контактирамо са надлежним службама и сазнамо све о овој теми.
Подсећамо, потпредседница Владе Србије Зорана Михајовић затражила је измену правилника како би само највиши државни функционери, председник, премијер, председник Скупштине, војска и полиција имали право да се возе иза потпуно затамњених стакала. Правилник ће бити ускоро промењен, како сазнајемо из Министарства саобраћаја. Сви остали министри, директори, државни чиновници мораће да уклоне фолије са своијх аутомобила. Михајловићева је са свог службеног аута већ уклонила тамна стакла и тренутно је једини министар који се не вози иза истих.
Најављено је спровођење уредбе Владе Србије из 2013. године по којој ће фолије на стаклима аутомобила морати да прођу атестирање како би се утврдило да ли су стандардизована и да ли угрожавају путнике и друге учеснике у саобраћају.
САВЕТИ ЗА ВОЗАЧЕ: Како да уштедите гориво без пуно труда (ВИДЕО)
Постоје два начина да не платите најављених 12.000 динара.
Из Министарства саобраћаја су нам рекли следеће:
- Напомињемо да фабрички затамњена и хомологована стакла нису обухваћена додатним испитивањима, јер је сва неопходна испитивања већ извршио произвођач возила. Испитивање о којем је реч се односи само на накнадно затамњивање стакала фолијама, а тражи се, и регулисано је због безбедности саобраћаја, безбедности полиције, због бахатих возача као и због тога што су се на тржишту појавиле фолије које нису атестиране, нису прилагођене, нити намењене за уградњу у возила чије карактеристике штете свим учесницима у саобраћају.
Дакле, један начин јесте да ваш аутомобил има фабрички затамњена стакла. Други начин је, како сазнајемо у AMSS-u, јесте да купите фолије које су већ сертификоване:
- Према нашим сазнањима, возило на којем се приликом техничког прегледа установи да има сертификоване фолије, неће имати потребе за испитивањем. Увозници оних фолија које испуњавају услове постоје у Србији. Уколико се на техничком прегледу установи да уграђене фолије немају сертификат и пратећу документацију, у том случају се возило мора упутити на испитивање у ЦМВ лабораторију - кажу из Ауто-мото савеза Србије.
Ова жена је сазнала да је муж вара па га је ударила тамо где највише боли (по луксузном BMW-u), више сазнајте ОВДЕ.