ISTINA ILI IPAK NE: Muškarci koji voze OVE automobile, smatraju da imaju MALI penis
Studije pokazale.
Da li muškarci koji voze upadljive sportske automobile na neki način leče komplekse? Studija sprovedena na jednom londonskom univerzitetu sugeriše da stara priča da muškarci s "alatom manjim od proseka" više kupuju sportske automobile i podložni su drugim oblicima "upadljivosti" zaista može biti ukorenjena u istini.
JAPANCI U VELIKOM PROBLEMU: Mnogo kaskaju za konkurencijom na ovom polju
MAZDA PUŠTA NOVI MODEL: Elegantniji i vredniji od svog prethodnika (VIDEO)
POGLED U BUDUĆNOST: Alfa prikazala svoj prvi prototip VODONIČNOG automobila (VIDEO)
Čini se da studija nije recenzirana, ali je metodologija detaljno opisana, a autori studije tvrde da njihovi podaci ukazuju na psihološku vezu između privlačnosti sportskim automobilima i verovanja da neko ima penis manji od prosečnog.
Istraživači su proučavali 200 muškaraca između 18 i 74 godine starosti. Zbog inherentne nepouzdanosti veličine polnog organa koju su sami prijavili, odlučili su da bi najjednostavniji pristup, rangiranje veličine u odnosu na interesovanje za sportske automobile, bio ćorsokak. Umesto toga, tim je osmislio studiju koja bi ubedila učesnike da im se pamćenje procenjuje u okruženju sa više zadataka. Drugim rečima, morali su da čitaju informacije dok im se prikazuju oglasi na internetu.
Nije bilo tako jednostavno, ali je poslužilo za potrebe studije. Među faktoidima su bile pogrešne izjave o dužini organa koje su imale za cilj da ubede neke učesnike da možda ne poseduju veliki organ kao što su mislili, dok su drugi naveli da veruju da su oni kandidati za plavu traku na Državnom sajmu u Ajdahu. Nakon sesija, od dve grupe je zatraženo da ocene svoje interesovanje za sportske automobile.
"Naša primarna hipoteza je bila da će se ocene sportskih automobila povećati kada se muškarcima manipuliše da veruju da imaju relativno mali alat", rekli su autori studije. "Testirali smo sekundarnu hipotezu, da vezu pokreće samopoštovanje uopšte, dok su druga ispitivanja sadržala manipulisane činjenice koje bi mogle uticati na samopoštovanje na različite načine, kao i razne luksuzne i neluksuzne proizvode. Na kraju, analizirali smo uzrast učesnika jer ono određuje i strategije parenja i obrasce."
Nakon eksperimentalnih ispitivanja, učesnicima je rečeno da su neke od činjenica koje su im rečene bile netačne i od njih je zatraženo da daju svoje procene pravih vrednosti ovih činjenica, uključujući pravu prosečnu veličinu.
Otkrili su da je veća verovatnoća da će učesnici visoko oceniti svoje interesovanje za kupovinu sportskog automobila ako su im predstavljene informacije koje imaju za cilj da se osećaju nesigurno u vezi sa relativnom veličinom svog organa. Efekat je bio najizraženiji kod učesnika starijih od 29 godina, gde su pozitivni odgovori na sportske automobile premašili očekivanu statističku varijansu, što ukazuje na vezu, a ne na puku slučajnost.
Drugim rečima, da, moguće je da osećaj neadekvatnosti može navesti muškarce da kupuju upadljive automobile.
Ovo nije prvi put da se koncept upadljivih automobila proučava u kontekstu muških navika za sastanke. Jedno istraživanje sprovedeno pre deceniju u Americi otkrilo je da iako sportski automobili mogu pomoći muškarcima da dobiju dejtove, oni ne pokazuju tendenciju da budu pokazatelji dugoročnog potencijala; neki mogu smatrati da je to karakteristika, pre nego što je greška. Autori ove najnovije studije sugerišu da bi drugi upadljivi, poželjni predmeti bili mudri kandidati za dalja istraživanja.