IZBEGAVAJTE OVO TOKOM JESENI: Ne pritiskajte OVO DUGME u autu! Slabije ćete videti na PUTU, a deluje i na ORGANIZAM
Obavezno pročitajte...
Iako su temperature tokom septembra iznad proseka za ovo doba godine, nesumnjivo je da nas polako očekuju sve hladniji i hladniji dani. Ujutru i uveče već se smrzavamo jer se organizam polako navikava na promene temperature. Isto se dešava i sa našim automobilima.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2021/03/05/rettrovizor.jpg?itok=OY_9rkwh)
VOZAČI, OD OVOGA NEKAD ŽIVOT ZAVISI! Znate li kako da pravilno namestite BOČNE RETROVIZORE?
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/08/30/profimedia-0091240521.jpg?itok=g6w2MWwN)
NE SVETLI VAM FAR? Evo par lakih koraka kako da ga vratite u život
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2023/09/30/f6irydqauaaus98.jpeg?itok=qGk-OvqZ)
KINEZI URADILI ZABRANJENU STVAR U SVEMIRU! Sve snimali uživo (FOTO/VIDEO)
Vozači se tokom hladnijih dana susreću sa brojnim problemima na putevima, uključujući i smrznute ili zamagljene prozore. Šta raditi u tim trenucima?
Jedno pogrešno dugme moglo bi da napravi više štete nego koristi.
Endrju Džervis, izvršni direktor ClickMechanica, rekao je da vozači treba da izbegavaju pritiskanje dugmeta za recirkulaciju vazduha u svojim vozilima kada su temperature niske.
U suprtonom, to može da stvori vlagu unutar auta i da zamagli šoferšajbnu što dalje dovodi do smanjene vidljivosti i nebezbedne vožnje.
Džervis ističe da bi vozači umesto toga trebalo da koriste alternativne metode za rešavanje zamagljenih prozora. Pored toga, upozorava na opasnosti koje topla klima u zatvorenom prostoru može predstavljati za vozače.
Dugme za recirkulaciju vazduha se često koristi za brže zagrevanje unutrašnjosti vozila. Međutim, ovaj potez može da zadrži vlagu u unutrašnjosti vozila, stvarajući nepovoljne uslove za čišćenje prozora od rose i magle.
Ovaj problem ne samo da smanjuje vidljivost na putu, već može da izazove i pospanost vozača zbog pregrejanog vazduha u vozilu.