IZBEGNITE RIZIK: Kako bi trebalo da se ponašate kada ostavljate auto na servisu?
Nikako ne smete reći da ne znate ništa o automobilima.
Ostavljanje automobila kod automehaničara nosi sa sobom rizik da vam usluga bude naplaćena više nego što zaista vredi. Jedan jutjuber nudi nekoliko saveta o tome kako efikasno komunicirati s ljudima u servisu, uključujući stvari koje bi trebalo da izbegavamo da pominjemo automehaničarima.
U ŠEST KORAKA! U slučaju da vam OTKAŽU KOČNICE, ovo vam JEDINO može spasiti ŽIVOT! (FOTO)
POPRAVKA SKUPLJA OD AUTOMOBILA: Ovo su 6 najskupljih kvarova, a JAKO SU VAŽNI za samo funkcionisanje vozila
VAŽNO JE DA ZNATE: Ako motor NE POSTIŽE OPTIMALNU RADNU TEMPERATURU problem je u OVOME
Ovi saveti dolaze s Jutjub kanala The Car Care Nut, koji vodi čovek s nadimkom AMD, inače stručnjak za Toyotu. Osim toga, on vodi auto radionicu "TCCN Automotive" u američkoj državi Ilinoisu, što znači da iza njegovih saveta stoji dugogodišnje iskustvo na relevantnom poslu.
Prema njegovom mišljenju, ljudi bi trebalo da izbegavaju da automehaničarima kažu "treba mi popravka" i "ne znam ništa o automobilima". Ove izjave obožavaju ljudi u lošim radionicama. Takve izjave ukazuju na nedostatak razumevanja i osnovnog znanja vlasnika vozila. Prema AMD-u, sumnjive radionice mogle bi da iskoriste takvu situaciju da izvuku malo više novca iz vašeg novčanika sa rečenicom u stilu: "Da, dragi gospodine, ne radi vam to i to…".
Još jedna važna stvar koju bi trebalo da izbegavate da govorite ljudima u radionici je šta i kako treba da rade s vašim vozilom. Ako im kažete da i vi nešto znate o kolima i da želite da nešto određeno učine, to može dovesti do problema. Dobre radionice će same hteti da dijagnostikuju problem, a loši automehaničari će obaviti popravku koju ste tražili iako ni sami nisu sigurni da će tako rešiti vaš problem.
Na kraju, AMD nudi nekoliko saveta za poboljšanje iskustva s auto servisima. Prvo, budite iskreni, to povećava šansu da će oni rešiti problem koji imate. Drugo što je važno je da proverite koju vrstu delova ćete dobiti u zamenu za stare i pokvarene. Ako želite isključivo originalne delove proizvođača koji će trajati jednako dugo kao i prvi, to ćete verovatno morati posebno da napomenete, a možete da očekujete i dodatni trošak.
U svakom slučaju ne upuštajte se u popravku kod majstora ako ne dobijete barem okvirni trošak delova i usluge. Takođe zatražite da vas nazovu svaki put kada otkriju da bi trebalo nešto dodatno da se radi na vozilu i zahtevajte da vam kažu cenu popravke svakog od ovih kvarova.