ИЗБЕГНИТЕ РИЗИК: Како би требало да се понашате када остављате ауто на сервису?
Никако не смете рећи да не знате ништа о аутомобилима.
Остављање аутомобила код аутомеханичара носи са собом ризик да вам услуга буде наплаћена више него што заиста вреди. Један јутјубер нуди неколико савета о томе како ефикасно комуницирати с људима у сервису, укључујући ствари које би требало да избегавамо да помињемо аутомеханичарима.
У ШЕСТ КОРАКА! У случају да вам ОТКАЖУ КОЧНИЦЕ, ово вам ЈЕДИНО може спасити ЖИВОТ! (ФОТО)
ПОПРАВКА СКУПЉА ОД АУТОМОБИЛА: Ово су 6 најскупљих кварова, а ЈАКО СУ ВАЖНИ за само функционисање возила
ВАЖНО ЈЕ ДА ЗНАТЕ: Ако мотор НЕ ПОСТИЖЕ ОПТИМАЛНУ РАДНУ ТЕМПЕРАТУРУ проблем је у ОВОМЕ
Ови савети долазе с Јутјуб kanala The Цар Царе Нут, који води човек с надимком АМД, иначе стручњак за Toyotu. Осим тога, он води ауто радионицу "TCCN Аутомотиве" у америчкој држави Илиноису, што значи да иза његових савета стоји дугогодишње искуство на релевантном послу.
Према његовом мишљењу, људи би требало да избегавају да аутомеханичарима кажу "треба ми поправка" и "не знам ништа о аутомобилима". Ове изјаве обожавају људи у лошим радионицама. Такве изјаве указују на недостатак разумевања и основног знања власника возила. Према АМД-у, сумњиве радионице могле би да искористе такву ситуацију да извуку мало више новца из вашег новчаника са реченицом у стилу: "Да, драги господине, не ради вам то и то…".
Још једна важна ствар коју би требало да избегавате да говорите људима у радионици је шта и како треба да раде с вашим возилом. Ако им кажете да и ви нешто знате о колима и да желите да нешто одређено учине, то може довести до проблема. Добре радионице ће саме хтети да дијагностикују проблем, а лоши аутомеханичари ће обавити поправку коју сте тражили иако ни сами нису сигурни да ће тако решити ваш проблем.
На крају, АМД нуди неколико савета за побољшање искуства с ауто сервисима. Прво, будите искрени, то повећава шансу да ће они решити проблем који имате. Друго што је важно је да проверите коју врсту делова ћете добити у замену за старе и покварене. Ако желите искључиво оригиналне делове произвођача који ће трајати једнако дуго као и први, то ћете вероватно морати посебно да напоменете, а можете да очекујете и додатни трошак.
У сваком случају не упуштајте се у поправку код мајстора ако не добијете барем оквирни трошак делова и услуге. Такође затражите да вас назову сваки пут када открију да би требало нешто додатно да се ради на возилу и захтевајте да вам кажу цену поправке сваког од ових кварова.