KONAČNA ODLUKA: Jasna vizija za benzince i dizelaše od strane BMW-a
Odustaje ili ipak ne?
U trenutku kada većina proizvođača automobila razmišlja o što bezbolnijem prelazu na električna vozila, BMW još pokušava da iscedi maksimum iz benzinaca i dizelaša i paraleleno igra na razvoju EV-a.
Alfa Romeo ima MOLBU za fanove: Pomozite nam, kako da nazovemo NOVI MODEL?
NOVA GENERACIJA MODELA 3008: Peugeot je napravio CENTRALNI GREBEN kakav još niste videli(VIDEO)
FORD PRIKAZAO SVOJ NOVI SPORTSKI MODEL: Evo kakav će Mustang RTR biti kada izađe iz fabrike
Bavarska kompanija je jedan od proizvođača koji godinama unazad tvrde da ne treba olako da se odustane od pojedinih pogonskih sistema. Iako BMW iz godine u godinu predstavlja sve veći broj električnih automobila, čelnici kompanije iz Minhena imaju dugoročni plan za vozila koja pokreću fosilna goriva.
Uglavnom, u planu je nova generacija dizelskih i benzinskih motora s četiri, šest i osam cilindara. Kako prenosi Handelsblatt, nove pogonske jedinice prodavaće se i u sledećoj deceniji. Razlog za to je jednostavan: SUV-ovi X5, X6 i X7 se još uvek odlično prodaju. Osim toga, električni automobili još se nisu dovoljno probili na kinesko tržište, koje je proizvođačima izuzetno važno.
Zajedno s gorivnom ćelijom vodonika, BMW bi tada u ponudi imao tri različita pogona. Na kraju, BMW više neće proizvoditi motore s unutrašnjim sagorevanjem u Nemačkoj od 2024. Glavna fabrika u Minhenu je pretvorena pogon za sklapanje električnih automobila. Dizelski i benzinski motori se proizvode u Austriji, Velikoj Britaniji i Kini.