КОНАЧНА ОДЛУКА: Јасна визија за бензинце и дизелаше од стране BMW-a
Одустаје или ипак не?
У тренутку када већина произвођача аутомобила размишља о што безболнијем прелазу на електрична возила, BMW још покушава да исцеди максимум из бензинаца и дизелаша и паралелено игра на развоју ЕВ-а.
Алфа Ромео има МОЛБУ за фанове: Помозите нам, како да назовемо НОВИ МОДЕЛ?
НОВА ГЕНЕРАЦИЈА МОДЕЛА 3008: Peugeot је направио ЦЕНТРАЛНИ ГРЕБЕН какав још нисте видели(ВИДЕО)
ФОРД ПРИКАЗАО СВОЈ НОВИ СПОРТСКИ МОДЕЛ: Ево какав ће Мустанг РТР бити када изађе из фабрике
Баварска компанија је један од произвођача који годинама уназад тврде да не треба олако да се одустане од појединих погонских система. Иако BMW из године у годину представља све већи број електричних аутомобила, челници компаније из Минхена имају дугорочни план за возила која покрећу фосилна горива.
Углавном, у плану је нова генерација дизелских и бензинских мотора с четири, шест и осам цилиндара. Како преноси Handelsblatt, нове погонске јединице продаваће се и у следећој деценији. Разлог за то је једноставан: СУВ-ови X5, X6 и X7 се још увек одлично продају. Осим тога, електрични аутомобили још се нису довољно пробили на кинеско тржиште, које је произвођачима изузетно важно.
Заједно с горивном ћелијом водоника, BMW би тада у понуди имао три различита погона. На крају, BMW више неће производити моторе с унутрашњим сагоревањем у Немачкој од 2024. Главна фабрика у Минхену је претворена погон за склапање електричних аутомобила. Дизелски и бензински мотори се производе у Аустрији, Великој Британији и Кини.