Lamborgini se susreće sa problemom koji bi mogao da ga POKOPA!
Sledi nezgodan period!
Dolaskom "urusa" Lamborgini je srušio jedan tabu, a sada bi mogao da izgubi i ono što ga decenijama čini posebnim.
Problem je u gazdama, onim stacioniranim u Nemačkoj, koji se groze bilo kakvih dodatnih troškova. A ni ekologija im nije jača strana, "teško" je zadovoljiti sve te silne standarde. Implementacija V8 turbaka je s "urusom" odlično prihvaćena, ali veliko je pitanje kako bi se tako nešto doživelo na glavnim pulenima, "hurakejnu" i "aventadoru". Tu pre svega mislimo na njihove naslednike koji bi mogli ostati bez V12 motora.
Tako javlja Automobile magazin podsećajući nas da bi Lambo prvi put mogao da ostane bez V12 dragulja. Navodno trenutno u Audiju razmišljaju da li se isplati ulagati u modernizaciju motora, a sve kako bi se udovoljilo EU7 normama.
U Audiju napominju da bi taj trošak, zajedno sa razvojem naslednika, mogao da bude i do 900 miliona USD, dok Italijani kažu da će srediti sve za ukupno 400 miliona USD. Pritom im je za usklađivanje motora sa novim standardima dovoljno svega 55 miliona USD. Diskrepancija je velika, a objašnjenja zasad nema.
LUKSUZNI HOTELI U GRČKOJ VEĆ OD 486€ ZA CELU PORODICU!
OVDE PROČITAJTE SVE: Evo gde uvek smete da parkirate auto u Beogradu - a ovde NI U KOM SLUČAJU
Mercedesova električna limuzina stiže 2022. godine! (FOTO)
Podsetimo, Audi želi V10 i V12 atmosferce da zameni novim 4.0 V8 motorom u hibridnom izdanju koji trenutno razvija Porše. I pritom ih ne zanima šta će to značiti za imidž Lamborginija, pogotovo ako kompanija počne da donosi zaradu na tragu one glavnog rivala iz Ferarija. U svakom slučaju, Stefano Domenikali i njegov tim su pred teškim vremenima.