MANUELNI MENJAČ?! Ima li razloga? Vrlo neuobičajene vesti iz BMW
Odluka se čeka
Dok veći BMW M5 ima pogon na svim točkovima (po prvi put u istoriji) povezan sa automatskim menjačem, sledeća generacija modela M3 će, po svemu sudeći, krenuti drugim putem.
Naime, citirajući neimenovane izvore koji su upoznati sa razvojem modela M3, BMWBlog prenosi da će najavljeni premijum, kompaktni, sportski sedan pored standardne automatske transmisije dobiti i manuelni menjač kao opciju.
Međutim, to nije sve. Šire se glasine da će BMW, sa željom da ovaj model učini još zanimljivijim, prodavati dve njegove verzije - sa pogonom na svim i samo na zadnjim točkovima. Naravno, ovo su još uvek samo glasine jer ništa nije zvanično potvrđeno, a i ne zna se da li će bavarski proizvođač odlučiti da kreira dve verzije modela M3 ili će biti dostupna samo jedna sa xDrive pogonom koji će imati mod za odabir pogona samo na zadnje točkove.
U toku je opoziv 150.000 automobila, prvi na redu je prestižni Audijev model (VIDEO)
Sa druge strane, ako BMW zaista priprema dve odvojene verzije modela M3, onda će najverovatnije verzija sa pogonom na zadnjim točkovima dobiti manuelni menjač, dok će xDrive verzija imati automatsku transmisiju.
Naime, osim sedan verzije modela M3, BMW planira da bude konkurencija modelima kao što su Audi RS4 Avant i Mercedes-AMG C63 Estate, te iz tog razloga radi i na Touring verziji modela M3 (karavan).
Ovaj super karavan će imati isti agregat kao i sedan verzija, a pretpostavlja se da će to biti šestocilindarski twin-turbo agregat radne zapremine tri litara koji će razvijati oko 492 konjske snage (500 PS/368 kW).