МАНУЕЛНИ МЕЊАЧ?! Има ли разлога? Врло неуобичајене вести из BMW
Одлука се чека
Док veći BMW М5 има погон на свим точковима (по први пут у историји) повезан са аутоматским мењачем, следећа генерација модела М3 ће, по свему судећи, кренути другим путем.
Наиме, цитирајући неименоване изворе који су упознати са развојем модела М3, BMWBlog преноси да ће најављени премијум, компактни, спортски седан поред стандардне аутоматске трансмисије добити и мануелни мењач као опцију.
Међутим, то није све. Шире се гласине да ће BMW, са жељом да овај модел учини још занимљивијим, продавати две његове верзије - са погоном на свим и само на задњим точковима. Наравно, ово су још увек само гласине јер ништа није званично потврђено, а и не зна се да ли ће баварски произвођач одлучити да креира две верзије модела М3 или ће бити доступна само једна са xDrive погоном који ће имати мод за одабир погона само на задње точкове.
У току је опозив 150.000 аутомобила, први на реду је престижни Аудијев модел (ВИДЕО)
Са друге стране, ако BMW заиста припрема две одвојене верзије модела М3, онда ће највероватније верзија са погоном на задњим точковима добити мануелни мењач, док ће xDrive верзија имати аутоматску трансмисију.
Наиме, осим седан верзије модела М3, BMW планира да буде конкуренција моделима као што су Ауди РС4 Авант и Мерцедес-АМГ Ц63 Естате, те из тог разлога ради и на Тоуринг верзији модела М3 (караван).
Овај супер караван ће имати исти агрегат као и седан верзија, а претпоставља се да ће то бити шестоцилиндарски twin-turbo агрегат радне запремине три литара који ће развијати око 492 коњске снаге (500 ПС/368 kW).