MEGA POPULARAN: Dok se Ameri i Rusi interesuju za azijske automobile, Srbima je omiljena OVA MARKA
Opake mašine!
Amerikanci se najviše interesuju za najveći japanski auto-brend, Rusi za auto-kompaniju iz Koreje, a Kinezi za američkog proizvođača električnih automobila, dok su građani Srbije, kao i najveći broj stanovnika zapadnog Balkana, najviše zainteresovani za jednu nemačku marku automobila.
Ljubitelji automobila širom sveta u 2017. godini najviše su pretraživali na Internetu japansku Toyotu, ovu marku mesečno je u proseku guglalo 7,8 miliona ljudi.
Toyota je prva i po broju zemalja u kojima se ovaj auto-brend najviše guglao - u 57 od 171 zemlje obuhvaćene istraživanjem osiguravajuće kompanija Vejgo.
Toyota se najviše pretraživala u SAD, Kanadi, Australiji, Novom Zelandu, Južnoj Africi, Filipinima...
Sa druge strane, Japanci su se na Internetu najviše interesovali za BMW.
BMW se, posle Toyote, guglao u najviše zemalja na svetu – 25, dok je na trećem mestu Mercedes (prvi u 23 zemlje).
Najviše interesovanja za BMW pokazali su korisnici Interneta u Srbiji kao i u susednim zemljama: BiH, Makedoniji, Crnoj Gori i Albaniji, ali i u nekim zemljama Afrike i Azije.
Mercedes se najviše pretraživao kod kuće - u Nemačkoj, zatim u Velikoj Britaniji, ali i u mnogim afričkim državama.
U Rusiji su korisnici Interneta najviše guglali Hyundai, a u Kini – Teslu.