МЕГА ПОПУЛАРАН: Док се Амери и Руси интересују за азијске аутомобиле, Србима је омиљена ОВА МАРКА
Опаке машине!
Американци се највише интересују за највећи јапански ауто-бренд, Руси за ауто-компанију из Кореје, а Кинези за америчког произвођача електричних аутомобила, док су грађани Србије, као и највећи број становника западног Балкана, највише заинтересовани за једну немачку марку аутомобила.
Љубитељи аутомобила широм света у 2017. години највише су претраживали на Интернету јапанску Toyotu, ову марку месечно је у просеку гуглало 7,8 милиона људи.
Toyota је прва и по броју земаља у којима се овај ауто-бренд највише гуглао - у 57 од 171 земље обухваћене истраживањем осигуравајуће компанија Вејго.
Toyota се највише претраживала у САД, Канади, Аустралији, Новом Зеланду, Јужној Африци, Филипинима...
Са друге стране, Јапанци су се на Интернету највише интересовали за BMW.
BMW се, после Toyote, гуглао у највише земаља на свету – 25, док је на трећем месту Мерцедес (први у 23 земље).
Највише интересовања за BMW показали су корисници Интернета у Србији као и у суседним земљама: БиХ, Македонији, Црној Гори и Албанији, али и у неким земљама Африке и Азије.
Мерцедес се највише претраживао код куће - у Немачкој, затим у Великој Британији, али и у многим афричким државама.
У Русији су корисници Интернета највише гуглали Hyundai, а у Кини – Теслу.