MOŽEMO SAMI: Lamborghini - više nam nije potrebna pomoć AUDIJA
Italijanski gigant toliko zarađuje da može samostalno da posluje.
Otkako je Folksvagen preuzeo poznati italijanski brend, posao je drastično napredovao. Međutim, u početku su bila potrebna ogromna ulaganja, posebno u razvoj novih modela i optimizaciju procesa proizvodnje.
Lamborghini objavio sjajne vesti: Model Huracan Evo zvanično rasprodat!
Iznenađenje za 75. rođendan: PORSCHE predstavio SUPERSPORTSKI i električni automobil (FOTO+VIDEO)
Alpine pravi SOPSTVENU platformu za NOVI električni sportski model (VIDEO)
Prvi model razvijen u saradnji sa Audijem bio je Gallardo, au isto vreme stigao je i Audi R8. Troškovi su takođe podeljeni na naslednika, model Huracan koji će uskoro naslediti novi model. Međutim, za razliku od svog prethodnika, Lamborghini sada može da razvije novi model potpuno samostalno, prema parametrima koje odabere.
Frančesko Skardaoni, direktor azijsko-pacifičkog regiona, otkrio je za Drive da će zamena za Huracan biti jedino delo Lamborginija posle mnogo profitabilnih godina. Nije ni čudo, jer je Urus prava fabrika novca. Podsetimo, Lamborghini je prošle godine ostvario rekordne prihode od 2,38 milijardi evra uz operativnu maržu od 25,9%. Od 9.233 prodata primerka, čak 5.367 pripada Urusu. Dobit je iznosila 614 miliona evra, što je skok od 56 odsto u odnosu na prethodnu godinu.
A pošto Audi nije planiran, Scardaoni otkriva da Lamborghini ima slobodu da razvije zamenu za Huracan kao poseban proizvod bez ikakvih kompromisa. „Pošto smo bili toliko profitabilni, dobili smo zeleno svetlo da razvijemo sopstvenu platformu“, rekao je on u intervjuu. Voziće se na novoj platformi koja je ekskluzivno razvijena za ovaj superautomobil, ali generalni direktor nije isključio mogućnost da je podeli sa drugim članovima Folksvagen grupe. Naravno, u početku će samo Lamborghini imati pristup hardveru.
Podsetimo, Huracan je još uvek u proizvodnji, ali više nije dostupan za porudžbinu. Naime, svi planirani primerci su prodati, a isporuke će biti završene tokom naredne godine. Kada je reč o nasledniku, svakako možemo zaboraviti na V10 atmosferski motor. Naslednik će izgubiti najmanje dva cilindra, dobiće turbine, a vrlo je verovatan i oblik plug-in hibrida.
Ono što je sigurno je da će novi model imati isti menjač kao i Revuelto, osmostepeni menjač sa dva kvačila. Između njega i V8 će navodno biti umetnut električni motor. Postoje i glasine da se turbine neće aktivirati do 7000 obrtaja u minuti. Ipak, još je rano za konkretne podatke.