МОЖЕМО САМИ: Lamborghini - више нам није потребна помоћ АУДИЈА
Италијански гигант толико зарађује да може самостално да послује.
Откако је Фолксваген преузео познати италијански бренд, посао је драстично напредовао. Међутим, у почетку су била потребна огромна улагања, посебно у развој нових модела и оптимизацију процеса производње.
Lamborghini објавио сјајне вести: Модел Хурацан Ево званично распродат!
Изненађење за 75. рођендан: PORSCHE представио СУПЕРСПОРТСКИ и електрични аутомобил (ФОТО ВИДЕО)
Алпине прави СОПСТВЕНУ платформу за НОВИ електрични спортски модел (ВИДЕО)
Први модел развијен у сарадњи са Аудијем био је Gallardo, ау исто време стигао је и Ауди Р8. Трошкови су такође подељени на наследника, модел Хурацан који ће ускоро наследити нови модел. Међутим, за разлику од свог претходника, Lamborghini сада може да развије нови модел потпуно самостално, према параметрима које одабере.
Франческо Скардаони, директор азијско-пацифичког региона, открио је за Дриве да ће замена за Хурацан бити једино дело Ламборгинија после много профитабилних година. Није ни чудо, јер је Урус права фабрика новца. Подсетимо, Lamborghini је прошле године остварио рекордне приходе од 2,38 милијарди евра уз оперативну маржу од 25,9%. Од 9.233 продата примерка, чак 5.367 припада Урусу. Добит је износила 614 милиона евра, што је скок од 56 одсто у односу на претходну годину.
А пошто Ауди није планиран, Сцардаони открива да Lamborghini има слободу да развије замену за Хурацан као посебан производ без икаквих компромиса. „Пошто смо били толико профитабилни, добили смо зелено светло да развијемо сопствену платформу“, рекао је он у интервјуу. Возиће се на новој платформи која је ексклузивно развијена за овај супераутомобил, али генерални директор није искључио могућност да је подели са другим члановима Фолксваген групе. Наравно, у почетку ће само Lamborghini имати приступ хардверу.
Подсетимо, Хурацан је још увек у производњи, али више није доступан за поруџбину. Наиме, сви планирани примерци су продати, а испоруке ће бити завршене током наредне године. Када је реч о наследнику, свакако можемо заборавити на В10 атмосферски мотор. Наследник ће изгубити најмање два цилиндра, добиће турбине, а врло је вероватан и облик плуг-ин хибрида.
Оно што је сигурно је да ће нови модел имати исти мењач као и Ревуелто, осмостепени мењач са два квачила. Између њега и В8 ће наводно бити уметнут електрични мотор. Постоје и гласине да се турбине неће активирати до 7000 обртаја у минути. Ипак, још је рано за конкретне податке.