KRAJ JEDNE ERE: Na današnji dan proizvedena POSLEDNJA "BUBA"
Tada je zatvoreno jedno poglavlje istorije...
Na današnji dan, 19. januara 1978. godine, jedno poglavlje automobilske istorije je zatvoreno u fabrici Folkswagena u Emdenu. Poslednji model legendarnog automobila "Buba" (Volkswagen Beetle), koji je postao ikona globalne automobilske industrije, sišao je sa proizvodne trake u ovoj nemačkoj fabrici.
OVO SU NOVE CENE GORIVA, POSKUPELI I DIZEL I BENZIN! Evo koliko će narednih 7 dana koštati
VAŽNO UPOZORENJE: Vozači, ako OVO RADITE DOK VOZITE preti vam i do 60 DANA ZATVORA
OVAKO MOŽETE LAKO UŠTEDETI GORIVO: U tome vam može pomoći samo jedno dugme
"Buba", zvanično poznata kao Volkswagen Type 1, započela je svoj životni put još 1938. godine. Ovaj automobil nije bio samo sredstvo prevoza; bio je simbol pouzdanosti, jednostavnosti i prepoznatljivog dizajna. Tokom godina, "Buba" se transformisala iz automobila masovne proizvodnje u pravi kolekcionarski predmet i kulturni fenomen.
Iako je proizvodnja u Nemačkoj završena 1978. godine, priča o "Bubi" nije stala. Proizvodnja se nastavila u Latinskoj Americi, gde je ovaj model bio proizvođen sve do 2003. godine. Ukupno je proizvedeno preko 21,5 miliona primeraka 'Bube' širom sveta, od čega je oko 16,25 miliona napravljeno u Nemačkoj, što 'Bubu' čini jednim od najpopularnijih automobila svih vremena.
Danas, "Buba" nije samo automobil iz prošlosti, već i trajni simbol automobilske industrije koji nastavlja da inspiriše i oduševljava ljubitelje automobila širom sveta. Njen jedinstveni dizajn i istorijski značaj čine je trajnim delom svetske kulturne baštine.
Ovaj datum ostaje zabeležen kao kraj jedne ere u nemačkoj automobilskoj industriji, ali i kao početak nove ere za "Bubu", koja je nastavila da živi u srcima i na drumovima širom sveta. "Buba" nije samo automobil, ona je deo istorije, deo kulture i večni simbol jednostavnosti i pouzdanosti.