КРАЈ ЈЕДНЕ ЕРЕ: На данашњи дан произведена ПОСЛЕДЊА "БУБА"
Тада је затворено једно поглавље историје...
На данашњи дан, 19. јануара 1978. године, једно поглавље аутомобилске историје је затворено у фабрици Folkswagena у Емдену. Последњи модел легендарног аутомобила "Буба" (Volkswagen Беетле), који је постао икона глобалне аутомобилске индустрије, сишао је са производне траке у овој немачкој фабрици.
ОВО СУ НОВЕ ЦЕНЕ ГОРИВА, ПОСКУПЕЛИ И ДИЗЕЛ И БЕНЗИН! Ево колико ће наредних 7 дана коштати
ВАЖНО УПОЗОРЕЊЕ: Возачи, ако ОВО РАДИТЕ ДОК ВОЗИТЕ прети вам и до 60 ДАНА ЗАТВОРА
ОВАКО МОЖЕТЕ ЛАКО УШТЕДЕТИ ГОРИВО: У томе вам може помоћи само једно дугме
"Буба", званично позната као Volkswagen Type 1, започела је свој животни пут још 1938. године. Овај аутомобил није био само средство превоза; био је симбол поузданости, једноставности и препознатљивог дизајна. Током година, "Буба" се трансформисала из аутомобила масовне производње у прави колекционарски предмет и културни феномен.
Иако је производња у Немачкој завршена 1978. године, прича о "Буби" није стала. Производња се наставила у Латинској Америци, где је овај модел био произвођен све до 2003. године. Укупно је произведено преко 21,5 милиона примерака 'Бубе' широм света, од чега је око 16,25 милиона направљено у Немачкој, што 'Бубу' чини једним од најпопуларнијих аутомобила свих времена.
Данас, "Буба" није само аутомобил из прошлости, већ и трајни симбол аутомобилске индустрије који наставља да инспирише и одушевљава љубитеље аутомобила широм света. Њен јединствени дизајн и историјски значај чине је трајним делом светске културне баштине.
Овај датум остаје забележен као крај једне ере у немачкој аутомобилској индустрији, али и као почетак нове ере за "Бубу", која је наставила да живи у срцима и на друмовима широм света. "Буба" није само аутомобил, она је део историје, део културе и вечни симбол једноставности и поузданости.