NAJVERNIJE KUPCE IMAJU: Ovo su marke automobila koje vozači najmanje menjaju
Vernost kupaca zasniva se na procentu vlasnika vozila koji odaberu istu marku prilikom zamene ili kupovine sledećeg vozila.
Kako se prodaja novih vozila vraća na nivoe pre pandemije, sve je je manje kupaca vernih određenoj marki automobila, pokazuje studija firme J.D. Pauer.
KAD VAS VAŠ AUTOMOBIL NE VOLI: MG EV kidnapovao svog vlasnika i naterao ga da se zakuca u policijski kombi (VIDEO)
SVI IH PRIHVATILI: Hyundai, Kia i Genesis na Teslinim brzim punjačima
NEVEROVATNO: Slupao iznajmljeni Lamborghini, prijavio sve pa pokušao da pobegne, EVO O ČEMU SE RADI (FOTO)
- S obzirom da je na tržištu više izbora, lojalnost kupaca određenim markama automobila je ove godine opala - rekao je Tajson Džomini, potpredsednik odeljenja za podatke i analitiku pri J.D. Paueru.
- Osim toga, vlasnici su bili vezani za svoja vozila duže nego što je uobičajeno zbog stalnih prekida u lancu snabdevanja, te je kao rezultat toga postojala veća verovatnoća da će imati problema sa svojim vozilima - dodao je.
- Sada kada su neki od tih problema rešeni, potrošači žele da sednu za volan nečeg drugačijeg i više ne ostaju toliko lojalni marki. Međutim, mnoge od najbolje rangiranih marki imaju slične rezultate iz godine u godinu. Kada vozila pruže iskustvo koje ispunjava očekivanja vlasnika, poput vrhunskog kvaliteta izrade, vlasnici će verovatno nagraditi marke svojom lojalnošću - mišljenja je Džomini.
Marke s najvernijim kupcima
Porše je drugu godinu zaredom najbolje rangiran među vlasnicima automobila premijum marke, sa stopom vernosti od 56,8 posto. Mercedes-Benc (50,5 posto) je na drugom mestu.
Volvo zauzima najviše mesto među vlasnicima SUV-ova premijum marke sa stopom vernosti od 56,5 posto. BMW (56,1 posto) je na drugom mestu.
Tojota je drugu godinu zaredom na najvišem mestu među vlasnicima automobila srednje klase, sa stopom vernosti od 60 posto. Honda (55 posto) je na drugom mestu.
Subaru je na najvišem mestu među vlasnicima krosover vozila sa stopom lojalnosti od 61,1 posto. Tojota (60,5 posto) je u istoj kategoriji na drugom mestu.
Ford je drugu godinu zaredom najviši među vlasnicima pikap vozila, sa stopom lojalnosti od 64,6 posto, što je najveća stopa lojalnosti u studiji. Tojota (60,4 posto) je i u ovoj kategoriji na drugom mestu.
Vernost kupaca zasniva se na procentu vlasnika vozila koji odaberu istu marku prilikom zamene ili kupovine sledećeg vozila. Studija uključuje krosover i pikap vozila.
Rezultati studije za 2023. zasnivaju se na podacima o transakcijama od septembra 2022. do avgusta 2023.