НАЈВЕРНИЈЕ КУПЦЕ ИМАЈУ: Ово су марке аутомобила које возачи најмање мењају
Верност купаца заснива се на проценту власника возила који одаберу исту марку приликом замене или куповине следећег возила.
Како се продаја нових возила враћа на нивое пре пандемије, све је је мање купаца верних одређеној марки аутомобила, показује студија фирме Ј.Д. Пауер.
КАД ВАС ВАШ АУТОМОБИЛ НЕ ВОЛИ: МГ ЕВ киднаповао свог власника и натерао га да се закуца у полицијски комби (ВИДЕО)
СВИ ИХ ПРИХВАТИЛИ: Hyundai, Киа и Генесис на Теслиним брзим пуњачима
НЕВЕРОВАТНО: Слупао изнајмљени Lamborghini, пријавио све па покушао да побегне, ЕВО О ЧЕМУ СЕ РАДИ (ФОТО)
- С обзиром да је на тржишту више избора, лојалност купаца одређеним маркама аутомобила је ове године опала - рекао је Тајсон Џомини, потпредседник одељења за податке и аналитику при Ј.Д. Пауеру.
- Осим тога, власници су били везани за своја возила дуже него што је уобичајено због сталних прекида у ланцу снабдевања, те је као резултат тога постојала већа вероватноћа да ће имати проблема са својим возилима - додао је.
- Сада када су неки од тих проблема решени, потрошачи желе да седну за волан нечег другачијег и више не остају толико лојални марки. Међутим, многе од најбоље рангираних марки имају сличне резултате из године у годину. Када возила пруже искуство које испуњава очекивања власника, попут врхунског квалитета израде, власници ће вероватно наградити марке својом лојалношћу - мишљења је Џомини.
Марке с највернијим купцима
Порше је другу годину заредом најбоље рангиран међу власницима аутомобила премијум марке, са стопом верности од 56,8 посто. Мерцедес-Бенц (50,5 посто) је на другом месту.
Волво заузима највише место међу власницима СУВ-ова премијум марке са стопом верности од 56,5 посто. BMW (56,1 посто) је на другом месту.
Тојота је другу годину заредом на највишем месту међу власницима аутомобила средње класе, са стопом верности од 60 посто. Хонда (55 посто) је на другом месту.
Субару је на највишем месту међу власницима кросовер возила са стопом лојалности од 61,1 посто. Тојота (60,5 посто) је у истој категорији на другом месту.
Форд је другу годину заредом највиши међу власницима пикап возила, са стопом лојалности од 64,6 посто, што је највећа стопа лојалности у студији. Тојота (60,4 посто) је и у овој категорији на другом месту.
Верност купаца заснива се на проценту власника возила који одаберу исту марку приликом замене или куповине следећег возила. Студија укључује кросовер и пикап возила.
Резултати студије за 2023. заснивају се на подацима о трансакцијама од септембра 2022. до августа 2023.