NOVE KAZNE ZA VOZAČE: Sada morate i OVO da imate na vozilu, inače će vam uzeti POSLEDNJI DINAR
Obratite pažnju...
Zemlje članice Evropske unije dogovorile su u ponedeljak zajednički stav za pregovore s Evropskim parlamentom o predlogu novih propisa za homologaciju motornih vozila, uključujući i kontrolu izduvnih gasova.
Ovo su KARDINALNE GREŠKE koje pravimo sa MENJAČEM: Pazite, UNIŠTAVAJU vam auto (VIDEO)
RUSKI RULET NA TOČKOVIMA: Kako biti bezbedan za volanom prilikom ALERGIJSKIH REAKCIJA?
OVDE VEĆINA VOZAČA GREŠI I TIME UGROŽAVA SAOBRAĆAJ: Evo nekoliko primera kako ne treba sedeti za volanom
Novi predlog je podnet nakon što je otkriven skandal s Volkswagenovim dizel motorima, koji su imali ugrađeni softver koji je na testovima pokazivao manju emisiju štetnih gasova od stvarne.
Nemačka je konačno pristala na kompromis, očekujući da se konačni tekst može još poboljšati. Prihvaćeni tekst u odnosu na originalni predlog Evropske komisije je značajno ublažen. Komisija je pozdravila i tako ublaženi tekst iako su njene ambicije bile veće.
- Dve godine nakon skandala s emisijom izduvnih gasova i dalje saznajemo nova otkrića, nove navode i istrage. Krajnje je vreme da dobijemo verodostojan, nepropustan sistem za odobravanje vozila na tržištu. To smo dužni našim građanima kao i proizvođačima automobila koji nisu varali - izjavila je poverenica za unutrašnje tržište i industriju Elzbieta Beinkowska.
Novi propisi bi trebalo da obezbede bolji nadzor tržišta i veću kontrolu nad vlastima koje su zadužene za izdavanje dozvola za stavljanje na tržište EU-a određenih modela automobila.
Za razliku od Sjedinjenih Država, gde je otkriven skandal s Volkswagenovim dizelskim motorima, u EU nema propisa kojima bi se kaznio proizvođač i obeštetili potrošači.
S obzirom na to da nema instrumenata da direktno kazni proizvođače, Komisija je otvorila postupke protiv nekih zemalja članica zbog toga što su propustile da sakncionišu proizvođače i nisu obezbedile da određeni modeli automobila zadovoljavaju uslove za stavljanje na tržište.