Ova odluka bi mogla skupo da košta Maserati
Zanimljivo...
Maserati i Ferrari već godinama sarađuju, a plod njihove saradnje se mogao videti i čuti ispod poklopca motora.
Slavna italijanska marka je proživljavala i bolje dane, a sada bi mogla da bude egzistencijalno ugrožena. Naime, Maseratijeve modele mnogi vole i zbog onog što imaju ispod poklopca, Ferrarijevog motora. Saradnja se uskoro bliži kraju, a to znači da Maseratijevi modeli više neće imati 3.0 V6 i 3.8 V8 motore. Kako javlja Automotive News Europe, Maserati će ponuditi svoje motore.
Kabrioleti su bezbedniji od automobila sa tvrdim krovovima
Evo kako izgleda kada se na jednom mestu skupi 600 fanova Poršea
I to ne bi bilo ništa strašno da iz igre nije izbačen koncept V8 motora. Plan razvoja ide u smeru 3.0 V6 motora i, pazite sad ovo, 2.0 četvorocilindraša. Time će se smanjiti emisija štetnih gasova, kao i potrošnja goriva. A to verovatno nije važno ni jednom vlasniku Maseratija. Zato će novi modeli, i to GranCabrio, GranTurismo i novi SUV imati 3.0 V6 snažan preko 520 KS. Isti izvor će dobiti i sportski MC20 sa centralno postavljenim motorom. Naravno, predviđa se i elektrifikovana verzija šestaka, a s tehničke strane poznato je da će koristiti Turbulent Jet Ignition tehnologiju iz Formule 1, a koja u bolidima omogućava podizanje efikasnosti motora na neverovatnih 50%.
Završićemo s gorkim ukusom i dotaknuti se 2.0 motora. Četvorocilindraš dolazi iz ponude Jeepa i Alfe u čijim modelima daje 275 KS. U Maseratijevom Ghibliju će razvijati i više, u formi 48V hibrida. Više informacija znaće se polovinom jula.