Ова одлука би могла скупо да кошта Масерати
Занимљиво...
Масерати и Ferrari већ годинама сарађују, а плод њихове сарадње се могао видети и чути испод поклопца мотора.
Славна италијанска марка је проживљавала и боље дане, а сада би могла да буде егзистенцијално угрожена. Наиме, Масератијеве моделе многи воле и због оног што имају испод поклопца, Ferrarijevog мотора. Сарадња се ускоро ближи крају, а то значи да Масератијеви модели више неће имати 3.0 В6 и 3.8 В8 моторе. Како јавља Аутомотиве News Еуропе, Масерати ће понудити своје моторе.
Кабриолети су безбеднији од аутомобила са тврдим крововима
Ево како изгледа када се на једном месту скупи 600 фанова Поршеа
И то не би било ништа страшно да из игре није избачен концепт В8 мотора. План развоја иде у смеру 3.0 В6 мотора и, пазите сад ово, 2.0 четвороцилиндраша. Тиме ће се смањити емисија штетних гасова, као и потрошња горива. А то вероватно није важно ни једном власнику Масератија. Зато ће нови модели, и то ГранЦабрио, ГранТурисмо и нови СУВ имати 3.0 В6 снажан преко 520 КС. Исти извор ће добити и спортски МЦ20 са централно постављеним мотором. Наравно, предвиђа се и електрификована верзија шестака, а с техничке стране познато је да ће користити Турбулент Јет Игнитион технологију из Формуле 1, а која у болидима омогућава подизање ефикасности мотора на невероватних 50%.
Завршићемо с горким укусом и дотакнути се 2.0 мотора. Четвороцилиндраш долази из понуде Јеепа и Алфе у чијим моделима даје 275 КС. У Масератијевом Ghibliju ће развијати и више, у форми 48В хибрида. Више информација знаће се половином јула.