PREOKRET: Kada je predstavljen 2019. mnogi su mu se smejali. 2023. je najprodavaniji kabriolet u Evropi
Ko se zadnji smeje, najslađe se smeje.
Jednim pritiskom na dugme možete transformisati crossover u kabriolet s malo povećanim rastojanjem od tla. Kako pokazuju prodajni rezultati, ovaj koncept na evropskom tržištu je doživeo vrlo topao prijem.
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/386616/auspuh.jpg?itok=pfzs3U3M)
OVO STVARA SVIMA PROBLEM NA AUTU, A NE ZNAJU KAKO DA GA REŠE: Jednostavnim korakom izborite se sa onim što vam zadaje glavobolje
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/08/16/profimedia-0636109793.jpg?itok=oPESGe0k)
ZAR JE TOLIKO PROŠLO? MV Agusta proslavila 80 godina svog prvog motora
![](https://www.sd.rs/sites/default/files/styles/search_desktop/public/a/t/2022/02/28/profimedia-0264307871.jpg?itok=AwNZoVts)
JAPAN PAO NA DRUGO MESTO: Evo koja država izvozi najviše automobila
Nekonvencionalne ideje u automobilskoj industriji mogu da budu vrlo rizične. Najčešće znače neuspeh, ali postoje izuzeci koje potvrđuju da se ponekad postigne više nego što je bilo ko očekivao.
Ovaj kabriolet je odličan primer. Kada je predstavljen 2019. godine, većina ljudi ga je gledala sa sažaljenjem. Zašto? Jer teoretski ovakva ideja nije imala ekonomskog smisla.
U međuvremenu je 2023. godina i pokazalo se da je u kategoriji coupe/cabriolet ovaj model bio najprodavaniji u Evropi.
Da, glavni lik ove priče je Volkswagen T-Roc Cabrio. Klasični crossover je ostao bez zadnjih vrata i krova. Umesto krova, koristi se platneni koji se može saviti i rasklopiti potpuno električno.
Jednim pritiskom na dugme možete transformisati crossover u kabriolet s malo povećanim rastojanjem od tla. Kako pokazuju prodajni rezultati, ovaj koncept na evropskom tržištu je doživeo vrlo topao prijem.
Prema podacima Dataforcea, ovaj kabriolet je u sedam meseci ove godine došao do 8.732 kupaca. To predstavlja rast od 9,6 posto u odnosu na isti period prošle godine.
Kao što vidite, neki modeli mogu da pobude veliko zanimanje, iako u teoriji njihova ciljana gupa kupaca nije velika. Ponekad je teško predvideti entuzijazam o određenom automobilu, a T-Roc Cabrio je najbolji primer.
Nemački kabriolet se proizvod u Portugalu, dok se zatvorene verzije istog automobila proizvode u Nemačkoj. S obzirom na tip karoserije, T-Roc danas nema konkurencije.