ПРЕОКРЕТ: Када је представљен 2019. многи су му се смејали. 2023. је најпродаванији кабриолет у Европи
Ко се задњи смеје, најслађе се смеје.
Једним притиском на дугме можете трансформисати crossover у кабриолет с мало повећаним растојањем од тла. Како показују продајни резултати, овај концепт на европском тржишту је доживео врло топао пријем.
ОВО СТВАРА СВИМА ПРОБЛЕМ НА АУТУ, А НЕ ЗНАЈУ КАКО ДА ГА РЕШЕ: Једноставним кораком изборите се са оним што вам задаје главобоље
ЗАР ЈЕ ТОЛИКО ПРОШЛО? МВ Агуста прославила 80 година свог првог мотора
ЈАПАН ПАО НА ДРУГО МЕСТО: Ево која држава извози највише аутомобила
Неконвенционалне идеје у аутомобилској индустрији могу да буду врло ризичне. Најчешће значе неуспех, али постоје изузеци које потврђују да се понекад постигне више него што је било ко очекивао.
Овај кабриолет је одличан пример. Када је представљен 2019. године, већина људи га је гледала са сажаљењем. Зашто? Јер теоретски оваква идеја није имала економског смисла.
У међувремену је 2023. година и показало се да је у категорији цоупе/цабриолет овај модел био најпродаванији у Европи.
Да, главни лик ове приче је Volkswagen Т-Роц Цабрио. Класични crossover је остао без задњих врата и крова. Уместо крова, користи се платнени који се може савити и расклопити потпуно електрично.
Једним притиском на дугме можете трансформисати crossover у кабриолет с мало повећаним растојањем од тла. Како показују продајни резултати, овај концепт на европском тржишту је доживео врло топао пријем.
Према подацима Датафорцеа, овај кабриолет је у седам месеци ове године дошао до 8.732 купаца. То представља раст од 9,6 посто у односу на исти период прошле године.
Као што видите, неки модели могу да побуде велико занимање, иако у теорији њихова циљана гупа купаца није велика. Понекад је тешко предвидети ентузијазам о одређеном аутомобилу, а Т-Роц Цабрио је најбољи пример.
Немачки кабриолет се производ у Португалу, док се затворене верзије истог аутомобила производе у Немачкој. С обзиром на тип каросерије, Т-Роц данас нема конкуренције.