VEST KOJA JE DOČEKANA SA ODUŠEVLJENJEM: Renault povlači najavu ukidanja benzinaca i hibrida
Rekli pa porekli...
Renault će nastaviti s ponudom motora s unutrašnjim sagorevanjem u sledećoj deceniji paralelno s električnim vozilima. Strategiju “dve noge” otkrio je CEO marke Fabris Kamboliv.
JAKO JE VAŽNO DA ZNATE: Evo zašto je važno isprazniti bešiku pre vožnje
KONAČNO OBJAVLJENO: Pogledajte zabranjenu Land Rover reklamu (VIDEO)
Zamena šoferke, amortizera, udes... da li ste znali da ovo morate da uradite?
Nada se da će pristup omogućiti proizvođaču automobila da reaguje na tržišne trendove nakon usporavanja prodaje električnih vozila.
Za razliku od drugih, Renault je bio relativno oprezan u najavama svojih EV ambicija. Još 2022. izvršni direktor grupe Luka de Meo je predvideo da će se Renaultova evropska linija do kraja decenije sastojati isključivo od električnih vozila, ali je dodao da će to zavisiti od tržišnih uslova. Na širem planu, kompanija je najavila da ne predviđa svet u kome će benzinska i hibridna vozila predstavljati manje od 40 posto tržišta 2040. godine.
Kako piše Revija HAK, sada se čini da je Renault revidirao svoje planove. Govoreći za Automotive News Europe na sajmu automobila u Ženevi, Kamboliv je izjavio da će marka nastaviti s proizvodnjom benzinaca i hibrida u svakom segmentu. Dakle, 2030. godina više nije granica kad će Renault ukinuti benzince i hibride (a može i dizelaše).
U međuvremenu, novi električni Renault 5 ima listu čekanja sa više od 50.000 imena.
Inače, Renault i kineski proizvođač Geely su u procesu formiranja zajedničkog ulaganja u odnosu 50-50 u kojem će dve grupe razvijati motore s unutrašnjim sagorevanjem i hibridne pogone. Partneri će proizvoditi motore za brendove Renaulta i Geelyja, uključujući Volvo, Proton, Nissan, Daciju i Mitsubishi, a mogli bi da ih isporučuju i drugim proizvođačima automobila.