ВЕСТ КОЈА ЈЕ ДОЧЕКАНА СА ОДУШЕВЉЕЊЕМ: Renault повлачи најаву укидања бензинаца и хибрида
Рекли па порекли...
Renault ће наставити с понудом мотора с унутрашњим сагоревањем у следећој деценији паралелно с електричним возилима. Стратегију “две ноге” открио је ЦЕО марке Фабрис Камболив.
ЈАКО ЈЕ ВАЖНО ДА ЗНАТЕ: Ево зашто је важно испразнити бешику пре вожње
КОНАЧНО ОБЈАВЉЕНО: Погледајте забрањену Ланд Ровер рекламу (ВИДЕО)
Замена шоферке, амортизера, удес... да ли сте знали да ово морате да урадите?
Нада се да ће приступ омогућити произвођачу аутомобила да реагује на тржишне трендове након успоравања продаје електричних возила.
За разлику од других, Renault је био релативно опрезан у најавама својих ЕВ амбиција. Још 2022. извршни директор групе Лука де Мео је предвидео да ће се Renaultova европска линија до краја деценије састојати искључиво од електричних возила, али је додао да ће то зависити од тржишних услова. На ширем плану, компанија је најавила да не предвиђа свет у коме ће бензинска и хибридна возила представљати мање од 40 посто тржишта 2040. године.
Како пише Ревија ХАК, сада се чини да је Renault ревидирао своје планове. Говорећи за Аутомотиве News Еуропе на сајму аутомобила у Женеви, Камболив је изјавио да ће марка наставити с производњом бензинаца и хибрида у сваком сегменту. Дакле, 2030. година више није граница кад ће Renault укинути бензинце и хибриде (а може и дизелаше).
У међувремену, нови електрични Renault 5 има листу чекања са више од 50.000 имена.
Иначе, Renault и кинески произвођач Geely су у процесу формирања заједничког улагања у односу 50-50 у којем ће две групе развијати моторе с унутрашњим сагоревањем и хибридне погоне. Партнери ће производити моторе за брендове Renaulta и Geelyja, укључујући Волво, Протон, Nissan, Дацију и Mitsubishi, а могли би да их испоручују и другим произвођачима аутомобила.