SAVRŠENA SPOSRTSKA MAŠINA: Neprikosnoveni japanski automobil iz 1998. godine je jedan od najlepših svih vremena
Eksterijer ovog NSX-T modela finiširan je Formula Red bojom.
Originalni Acura NSX model definitivno ne poseduje snagu sa kojom dolazi trenutna Civic Type R generacija, ali ne postoji nikakva sumnja da je ova ikona automobilske industrije jedna od najlepših sportskih mašina svih vremena.
KLIMA U AUTOMOBILIMA: Kako izbeći greške koje smanjuju njenu efikasnost?
DA SE NE LAŽEMO: Srbi obožavaju peta vrata na automobilu
KAMERE GA SNIMILE, TVRDI DA JE NEVIN: Dobio kaznu od skoro 1.000 evra zbog ovako vezanog pojasa
Ovaj model trenutno predstavlja NSX-T jedinicu iz 1998. godine, sa posebnim krovnim panelom u targa stilu, koji je moguće ukloniti. Neprikosnovena japanska mašina vožena je svega 33.800 kilometara i stiže sa originalnom literaturom proizvođača, nalepnicom na prozoru, prodajnim fakturama i čistim izveštajem oštećenja.
Eksterijer ovog NSX-T modela finiširan je Formula Red bojom, što ga prema podacima proizvođača čini jednim od svega 55 primeraka u ovoj nijansi kreiranih za 1998. godinu. Automobil je postavljen na aluminijumske točkove, koji mere 16 i 17 inča napred/pozadi, opremljene Kumho Ecsta XS gumama od 215/45 napred i 245/40 na zadnjem delu. Bring a Trailer aukcijska kuća ističe da postoji nekoliko ogrebotina na prednjoj lajsni, dok se na prednjem braniku na nekoliko mesta ljušti boja.
Snaga ovog prelepog modela dolazi iz 3,2 litara velikog V6 motora sa unutrašnjim sagorevanjem, VTEC varijabilnim tajmingom ventila i podignutom elektronskom kontrolom koja je snagu zaokružila na 290 ks i 345 Nm obrtnog momenta, u fabričkom izdanju. Ovj agregat uparen je sa šestostepenom manualnom transmisijom, koja pokreće zadnju osovinu putem Torse diferencijala ograničenog proklizavanja.