Tesla najavljuje brutalni ROUDSTER - ali ne otrkiva kako će se izboriti sa ovim OZBILJNIM PROBLEMIMA
Čuvena kompanija u nezavidnoj situaciji!
Kompanija Tesla Motors priredila je veliko iznenađenje za ceo svet kada je uz moćni električni kamion, najavila i "roudster", novi automobil brutalnih performansi.
Međutim, i pored zaista fascinantnih podataka o tome šta bi ova vozilo trebala da ponude, kada se pojave (kamion 2019. i "roudster" 2020.), jedno drugo veoma važno pitanje, koje direktno utiče na budućnost Tesle, ostalo je bez odgovora, piše "Green Car Reports".
AGREGAT OD 300 KONJSKIH SNAGA: Samo ovaj gigant to može izvesti!
Reč je o pitanju koje je zaista krucijalno za ovu kompaniju, i vrlo je jednostavno: Može li Tesla da pokrene masovnu proizvodnju svog jeftinog "modela 3" u toku narednih nekoliko meseci?
pic.twitter.com/U9Wgp59iQs— FikoR (@FikoR87) November 21, 2017
A iz ovog pitanja proizilazi još jedno: Kada veliki broj primeraka ovog modela počne da izlazi iz fabrike u Frimontu u Kaliforniji, da li će oni biti zadovoljavajućeg kvaliteta?
Vođene su rasprave o tome da li vlasnici Teslinih vozila doživljavaju sebe kao deo pokreta, pa su odveć tolerantni kada je reč o pitanjima kvaliteta njihovih električnih automobila. To je možda zaista istina, kada je reč o kupcima "modela S" i "modela X", koji u svom voznom parku imaju više vozila skupljih od 75 hiljada dolara.
pic.twitter.com/vOliLGxaFE— FikoR (@FikoR87) November 21, 2017
Planirana cena za "model 3" je 35 hiljada dolara, i postavlja se pitanje da li kupci sa nižim primanjima, i manje vozila u svom vlasništvu, biti slično tolerantni.
U međuvremenu, postalo je opšte poznato da je kompanija u sred "proizvodnog pakla", kako je to više puta nazvao Mask. Tesla je preduzela vrlo rizičan potez kada je preskočila pre-proizvodno vozilo i fazu testiranja "modela 3". Stručnjaci iz auto industrije upozorili su da će se Tesla, vrlo moguće, susresti sa velikim kašnjenjima. Ova kompanija najavila je da će početi da "izbacuje" 5 hiljada električnih automobila nedeljno iz svoje fabrike u Frimontu, i to za svega nepunih šest nedelja od sadanjeg trenutka.