UBIJA KONKURENCIJU: Porše za kvartal proda 16 puta više nego Lambo za godinu
Mamac za bogate.
Ono što je Folcvagen u celoj automobilskoj industriji po pitanju kvantiteta, to je među egzotičnim sportskim brendovima Porše.
Nemački proizvođač sportskih automobila vrhunskih performansi "šije" konkurenciju u prodaji ove godine. Mnogi smatraju da su minimalne razlike između Porschea, Lamborghinija, Ferrarija, McLarena ili Aston Martina, čije proizvode mogu da priušte samo "odabrani", ali to ipak nije slučaj.
Porsche je u prvom kvartalu 2018. prodao 63.500 vozila, čak 16 puta više nego što je na primer Lambo prodao tokom cele 2017, iako su oba Brenda iz VW grupe. Sa 3.815 prodatih jedinica Lamborghini je imao rekordnu godinu, ali opet nije ni blizu Porschea. Najpopularniji Porscheov model je Macan koji je pronašao 23.000 kupaca u proteklom kvartalu.
Lamborghini očekuje skok prodaje zahvaljujući svom prvom SUV Urusu, ali čak ni kad ponos Sant'Agata dostigne svoj kapacitet od 7.000 jedinica godišnje, to neće izjednačini ni broj prodatih Porschea samo u Nemačkoj u jednom kvartalu (7.700). Čak i Porscheova sportska perjanica 911 sa 9.600 jedinica nadmašuje sama za dva i po puta zajedničku prodaju Huracana i Aventadora.
Jedno je jasno, Porsche i Lamborghini nemaju jednaku važnost sa VW grupu, bar ne na papiru.