УБИЈА КОНКУРЕНЦИЈУ: Порше за квартал прода 16 пута више него Ламбо за годину
Мамац за богате.
Оно што је Фолцваген у целој аутомобилској индустрији по питању квантитета, то је међу егзотичним спортским брендовима Порше.
Немачки произвођач спортских аутомобила врхунских перформанси "шије" конкуренцију у продаји ове године. Многи сматрају да су минималне разлике између Porschea, Lamborghinija, Ferrarija, МцЛарена или Астон Мартина, чије производе могу да приуште само "одабрани", али то ипак није случај.
Porsche је у првом кварталу 2018. продао 63.500 возила, чак 16 пута више него што је на пример Ламбо продао током целе 2017, иако су оба Бренда из VW групе. Са 3.815 продатих јединица Lamborghini је имао рекордну годину, али опет није ни близу Porschea. Најпопуларнији Porscheov модел је Мацан који је пронашао 23.000 купаца у протеклом кварталу.
Lamborghini очекује скок продаје захваљујући свом првом СУВ Урусу, али чак ни кад понос Сант'Агата достигне свој капацитет од 7.000 јединица годишње, то неће изједначини ни број продатих Porschea само у Немачкој у једном кварталу (7.700). Чак и Porscheova спортска перјаница 911 са 9.600 јединица надмашује сама за два и по пута заједничку продају Хурацана и Авентадора.
Једно је јасно, Porsche и Lamborghini немају једнаку важност са VW групу, бар не на папиру.