VRAĆA SE POSLE POLA VEKA: Ali ovoga puta biće "na STRUJU"
Legendarna Iseta se vraća....
Mali gradski električni dvosed dizajniran je u retro stilu, može da pređe do 200 km, a maksimalna brzina je 90 km. Početna cena iznosi 18.000 evra.
Nemački proizvođač sportskih automobila Artega, koji je bankrotirao 2012, dobiće drugu šansu, ali ovog puta kao kompanija za izradu sasvim drugačijeg tipa vozila - električnog gradskog mikroautomobila po ugledu na legendarnu Isettu iz polovine 20. veka.
Artega je saopštila da će njegov dvosed na struju, Karo-Isetta, početi da se prodaje u Nemačkoj u januaru, dok su prve isporuke planirane za april. Kupci će moći da biraju između dva paketa opreme (Intro and Edition) i 6 boja spoljašnjosti.
HRABROST ILI LUDOST: Prešao čak 277.000 hiljada kilometara sa originalnim kočnicama
DOBIJAJU KONKURENCIJU: Genesis GV80 nije uopšte za šalu
POGLEDAJTE DOBRO! Ova dva automobila će se SUDARITI - ko je njih dvojice KRIV? (VIDEO)
Kako je saopšteno, automobil će imati autonomiju u vožnji do 200 km zahvaljujući litijum-jonskim baterijama dobavljača Voltabox.
To bi trebalo da bude sasvim dovoljno za primarnu funkciju ovog modela - vožnju po gradu. Podaci o ubrzanju nisu obelodanjeni, ali se zna da je maksimalna brzina 90 km/h.
Karo-Isetta ima nosivost od 200 kg, što znači da pored dva putnika može da preveze i nešto prtljaga, ali ne previše, kako zbog ograničenja mase, tako i zbog manjka prostora.
Početna cena u Nemačkoj iznosi 17.995 evra za osnovnu Edition verziju, dok skuplja Intro opcija, koja će se izrađivati u ograničenoj seriji, košta 21.995 evra.
Da bi osigurali svoju narudžbinu, potencijalni kupci moraće da uplate depozit od 2.500 evra, i to u roku od nedelju dana nakon rezervacije automobila. Zanimljivo je da kompanija Artega insistira na tome da je Karo-Isetta zvanični naslednik originalnog modela Isetta iz 1950-tih iako je švajcarski Micro Mobility Systems još 2016. predstavio sopstvenu varijantu moderne Isette na struju i zaštitio dizajn.
Zato su Švajcarci sudskim putem tražili od Artege da delimično izmeni izgled spoljašnjosti vozila. Na kraju su dve kompanije postigle vansudsku nagodbu, pa će obe praviti sopstvenu varijantu električne Isette.
Model koji će sklapati Micro Mobility Systems nosi oznaku Microlino i kreće u proizvodnju sledeće godine. Švajcarci su navodno primili već 16.000 narudžbina za ovo vozilo.