ВРАЋА СЕ ПОСЛЕ ПОЛА ВЕКА: Али овога пута биће "на СТРУЈУ"
Легендарна Исета се враћа....
Мали градски електрични двосед дизајниран је у ретро стилу, може да пређе до 200 км, а максимална брзина је 90 км. Почетна цена износи 18.000 евра.
Немачки произвођач спортских аутомобила Артега, који је банкротирао 2012, добиће другу шансу, али овог пута као компанија за израду сасвим другачијег типа возила - електричног градског микроаутомобила по угледу на легендарну Isettu из половине 20. века.
Артега је саопштила да ће његов двосед на струју, Karo-Isetta, почети да се продаје у Немачкој у јануару, док су прве испоруке планиране за април. Купци ће моћи да бирају између два пакета опреме (Интро анд Едитион) и 6 боја спољашњости.
ХРАБРОСТ ИЛИ ЛУДОСТ: Прешао чак 277.000 хиљада километара са оригиналним кочницама
ДОБИЈАЈУ КОНКУРЕНЦИЈУ: Генесис ГВ80 није уопште за шалу
ПОГЛЕДАЈТЕ ДОБРО! Ова два аутомобила ће се СУДАРИТИ - ко је њих двојице КРИВ? (ВИДЕО)
Како је саопштено, аутомобил ће имати аутономију у вожњи до 200 км захваљујући литијум-јонским батеријама добављача Voltabox.
То би требало да буде сасвим довољно за примарну функцију овог модела - вожњу по граду. Подаци о убрзању нису обелодањени, али се зна да је максимална брзина 90 км/х.
Karo-Isetta има носивост од 200 кг, што значи да поред два путника може да превезе и нешто пртљага, али не превише, како због ограничења масе, тако и због мањка простора.
Почетна цена у Немачкој износи 17.995 евра за основну Едитион верзију, док скупља Интро опција, која ће се израђивати у ограниченој серији, кошта 21.995 евра.
Да би осигурали своју наруџбину, потенцијални купци мораће да уплате депозит од 2.500 евра, и то у року од недељу дана након резервације аутомобила. Занимљиво је да компанија Артега инсистира на томе да је Karo-Isetta званични наследник оригиналног модела Isetta из 1950-тих иако је швајцарски Мицро Mobility Systems још 2016. представио сопствену варијанту модерне Isette на струју и заштитио дизајн.
Зато су Швајцарци судским путем тражили од Артеге да делимично измени изглед спољашњости возила. На крају су две компаније постигле вансудску нагодбу, па ће обе правити сопствену варијанту електричне Isette.
Модел који ће склапати Мицро Mobility Systems носи ознаку Мицролино и креће у производњу следеће године. Швајцарци су наводно примили већ 16.000 наруџбина за ово возило.