GRUPA ZA ZAŠTITU POTROŠAČA TVRDI: Banke, čak i one najveće ne haju za bezbednost klijenata!
Najveća organizaicja za zaštitu potrošača ''Which?'' optužila je vodeće banke, da su njihova ulaganja u sigurnost i zaštitu njihovih potrošača kriminalno mala, nekad čak i nepostojeća!
Grupa za zaštitu potrošača iznela je danas zapanjujuće tvrdnje, da pet najvećih banaka u Velikoj Britaniji konstano postižu poražavajuće rezulteta na testovima koji se tiču bezbednosti svojih klijenata, uključujući banke kao što su Lojd i Santander.
Najveća organizaicja za zaštitu potrošača ''Which?'' optužila je vodeće banke, da su njihova ulaganja u sigurnost i zaštitu njihovih potrošača kriminalno mala, nekad čak i nepostojeća!
Čak i na mestima gde je to bilo vrlo lako izvodljivo, kao što je internet i postavljanje dvostruke autorizacije, banke se ni toliko nisu potrudile, pa je su za prevarante posle probijanja prvog zida zaštite, sva vrata otvorena, iako banke naravno imaju tehnologiju da to zarpravo učine sigurnijim.
U godini za nama, gubici banaka posle internet prevara porasli su za 64 odsto, i 28 odsto za telefonsko bankarstvo, navodi ova grupa potrošača. Oni su dodali, da su kupci previše puta ''ostavljeni na cedilu'' kada ih banka i njen bezbednosti sistem izneveri.
Ono što je bitno dodati na celu ovu priču, je da korisnici onlajn bankarstva nikada ne mogu biti previše sigurni. To znači i da pored svih nivoa zaštite, koje sami korisnici koriste i iskoriste, banka i dalje mora da bude na braniku sigurnosti svojih klijenata, ma koliko oni bili oprezni ili ne.