ГРУПА ЗА ЗАШТИТУ ПОТРОШАЧА ТВРДИ: Банке, чак и оне највеће не хају за безбедност клијената!
Највећа организаицја за заштиту потрошача ''Which?'' оптужила је водеће банке, да су њихова улагања у сигурност и заштиту њихових потрошача криминално мала, некад чак и непостојећа!
Група за заштиту потрошача изнела је данас запањујуће тврдње, да пет највећих банака у Великој Британији констано постижу поражавајуће резултета на тестовима који се тичу безбедности својих клијената, укључујући банке као што су Лојд и Сантандер.
Највећа организаицја за заштиту потрошача ''Which?'' оптужила је водеће банке, да су њихова улагања у сигурност и заштиту њихових потрошача криминално мала, некад чак и непостојећа!
Чак и на местима где је то било врло лако изводљиво, као што је интернет и постављање двоструке ауторизације, банке се ни толико нису потрудиле, па је су за преваранте после пробијања првог зида заштите, сва врата отворена, иако банке наравно имају технологију да то зарправо учине сигурнијим.
У години за нама, губици банака после интернет превара порасли су за 64 одсто, и 28 одсто за телефонско банкарство, наводи ова група потрошача. Они су додали, да су купци превише пута ''остављени на цедилу'' када их банка и њен безбедности систем изневери.
Оно што је битно додати на целу ову причу, је да корисници онлајн банкарства никада не могу бити превише сигурни. То значи и да поред свих нивоа заштите, које сами корисници користе и искористе, банка и даље мора да буде на бранику сигурности својих клијената, ма колико они били опрезни или не.