NOVA ODLUKA ZA ĐAKE! Od ponedeljka ove škole po KOMBINOVANOM MODELU, evo koja pravila važe za osnovce
Drugi model nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu
Tim za praćenje i koordinisanje primene preventivnih mera u radu škola doneo je odluku da se drugi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada, odnosno kombinovana nastava od ponedeljka, 18. oktobra 2021. godine primenjuje u srednjim školama na teritoriji tri lokalne samouprave: Beograd, Vrnjačka Banja i Šabac.
NOVA ODLUKA MINISTARSTVA PROSVETE: U osam gradova u Srbiji nastava će se od ponedeljka odvijati po novom modelu
Novine u školstvu! Đaci dobijaju "JEDINSTVENI OBRAZOVANI BROJ" sa 16 oznaka koji će ih pratiti tokom školovanja - šta on označava?
POSKUPELI SRPSKI VRTIĆI: Novi pravilnik stupio na snagu, roditelji će morati da plaćaju i u ovim slučajevima
Drugi model nastave podrazumeva da se obrazovno-vaspitni proces organizuje kombinovanjem neposredne nastave i nastave na daljinu, a odeljenja su podeljena u grupe.
Pre donošenja odluke, za svaku lokalnu samoupravu razmatrani su opšta epidemiološka situacija, podaci iz nadzora o obolevanju od kovid-19 kod učenika i nastavnika, kao i podaci o utvrđenim klasterima obolelih, odnosno broju odeljenja i grupa koja su prešla na drugi i/ili treći model nastave usled obolevanja učenika.
U svim ostalim osnovnim i srednjim školama u Srbiji se primenjuje prvi model organizacije obrazovno-vaspitnog rada koji podrazumeva neposrednu nastavu u školama.
Prema podacima iz nadzora preuzetim iz elektronskog sistema "Servis javnog zdravlja" koje je Ministarstvu prosvete, nauke i tehnološkog razvoja dostavio Institut za javno zdravlje "Milan Jovanović Batut" u nedelji od 7. oktobra do 13. oktobra 2021. godine broj obolele dece školskog uzrasta od 6 do 18 godina je bio 3.442 (0.45%) obolelih.
U osnovnim i srednjim školama na teritoriji Republike Srbije, ukupno je 63 (0.16%) odeljenja (16 i manje učenika), koja su zbog najmanje tri slučaja infekcije učenika u odeljenju promenila način organizacije rada sa neposrednog rada na onlajn nastavu u poslednjih 10 kalendarskih dana.
Ukupno je 909 (2.31%) odeljenja (17 i više učenika) koja su zbog najmanje dva slučaja infekcije učenika u odeljenju promenila način organizacije rada sa neposrednog na kombinovani model u poslednjih 10 kalendarskih dana i 132 (0.33%) grupe u kojima se iz kombinovanog modela nastave prešlo na onlajn (pojava tri slučaja infekcije učenika) u poslednjih 10 kalendarskih dana.