НОВА ОДЛУКА ЗА ЂАКЕ! Од понедељка ове школе по КОМБИНОВАНОМ МОДЕЛУ, ево која правила важе за основце
Други модел наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину
Тим за праћење и координисање примене превентивних мера у раду школа донео је одлуку да се други модел организације образовно-васпитног рада, односно комбинована настава од понедељка, 18. октобра 2021. године примењује у средњим школама на територији три локалне самоуправе: Београд, Врњачка Бања и Шабац.
НОВА ОДЛУКА МИНИСТАРСТВА ПРОСВЕТЕ: У осам градова у Србији настава ће се од понедељка одвијати по новом моделу
Новине у школству! Ђаци добијају "ЈЕДИНСТВЕНИ ОБРАЗОВАНИ БРОЈ" са 16 ознака који ће их пратити током школовања - шта он означава?
ПОСКУПЕЛИ СРПСКИ ВРТИЋИ: Нови правилник ступио на снагу, родитељи ће морати да плаћају и у овим случајевима
Други модел наставе подразумева да се образовно-васпитни процес организује комбиновањем непосредне наставе и наставе на даљину, а одељења су подељена у групе.
Пре доношења одлуке, за сваку локалну самоуправу разматрани су општа епидемиолошка ситуација, подаци из надзора о оболевању од ковид-19 код ученика и наставника, као и подаци о утврђеним кластерима оболелих, односно броју одељења и група која су прешла на други и/или трећи модел наставе услед оболевања ученика.
У свим осталим основним и средњим школама у Србији се примењује први модел организације образовно-васпитног рада који подразумева непосредну наставу у школама.
Према подацима из надзора преузетим из електронског система "Сервис јавног здравља" које је Министарству просвете, науке и технолошког развоја доставио Институт за јавно здравље "Милан Јовановић Батут" у недељи од 7. октобра до 13. октобра 2021. године број оболеле деце школског узраста од 6 до 18 година је био 3.442 (0.45%) оболелих.
У основним и средњим школама на територији Републике Србије, укупно је 63 (0.16%) одељења (16 и мање ученика), која су због најмање три случаја инфекције ученика у одељењу променила начин организације рада са непосредног рада на онлајн наставу у последњих 10 календарских дана.
Укупно је 909 (2.31%) одељења (17 и више ученика) која су због најмање два случаја инфекције ученика у одељењу променила начин организације рада са непосредног на комбиновани модел у последњих 10 календарских дана и 132 (0.33%) групе у којима се из комбинованог модела наставе прешло на онлајн (појава три случаја инфекције ученика) у последњих 10 календарских дана.