POSAO I ZADOVOLJSTVO: Da li znate kako možete da zaradite od društvenih mreža?
Možete da izgradite publiku i da prošitite svoje poslovanje, a da pri tom ne postanete zavisni od mreža.
Društvene mreže danas omogućavaju ljudima mnogo toga. Moguće je postati sopstveni medij ili stvoriti brend. S druge stane, ukoliko se ne upotrebljavaju na pravi način, postoji šansa da unište čoveka.
Potraga za balansiranim životom je moguća misija: Otkrijte male stvari koje će vas učiniti srećnim
PANDEMIJA POVEĆALA RADNO VREME MNOGIH ZAPOSLENIH: Ko je radio najviše i gde su Srbi na listi?
Sedmu nedelju zaredom opada broj "kovid odsutnih" u preduzećima
Ključ leži u uzimanju najboljeg i isključivanju najgoreg od društvenih mreža.
Evo kako da na društvenim mrežama zaradite novac bez gubljenja vremena.
Prvo, zaista nemojte gubiti vreme
Neka radnja s namerom, pre nego besciljno skrolovanje značiće da ste već nešto postigli. Nemojte da mešate zauzetost sa efikasnošću na društvenim mrežama. Ako nemate jasan cilj, izgubićete vreme i energiju i neće imati šta da pokažete.
Koristite mreže za proizvodnju u korist konzumiranja. Znajte šta želite na svakoj od platformi.
Osim toga, da biste postigli nešto na društvenim mrežama, neophodno je da ograničite vreme provedeno na mrežama, kako biste maksimizirali produktivnost. To možete postići tako što ćete naviti alarm kad god ste na mrežama i zaustavićete se kada se on oglasi.
Kada završite šta ste želeli, ne zaboravite da se odjavite, kako ne biste bili u iskušenju da se prijavite u slobodno vreme.
Kada govorimo o sadržaju koji pratite na mrežama, veoma je važno selektovati ono što volite i želite da pratite u odnosu na ono što je za vas nebitno. Društvene mreže pružaju mnogo mogućnosti da se takvi profili isfiltriraju, pa ih iskoristite. Sklonite sve ono što je nebitno, da biste napravili prostor za važne stvari.
Napravite plan
Isplanirajte za šta želite da koristite društvene mreže i neka to bude što jednostavnije.
Postavite po jedan cilj za svaku platformu i osigurajte da svaka akcija koju preduzmete doprinosi njegovom ostvarenju. Veoma je bitno da prihvatite da je neophodno da sebe pozicionirate kao stručnjaka i da se fokusirate na ono čime se bavite. Osim toga, na vašoj platformi mora da postoji sadržaj koji sami pravite, jer će vaša publika tada prepoznati autentičnost.
Ako ste na mreži da biste pokazali svoj brend, ne odstupajte od plana.
Budite produktivni
Sagledajte sve što treba da uradite i razradite, koje zadatke bi trebalo vi sami da završite. Šta možete da delegirate i šta možete da automatizujete.
Nemojte da trošite energiju na ono što kompjuterski može da se uradi.
Da biste uspeli, veoma je bitno da imate odnos sa svojim pratiocima, da sa njima razgovarate, ćaskate, organizujete nagrađivanja. Postanite najbolji prijatelji na mrežama.
Zato je neophodno shvatiti da ste vi tu da pomognete ljudima, a ne samo da promovišete.
Budite dosledni
Izaberite aktivnost koju biste mogli da zadržite sve vreme. Razvijte obrazac i držite ga se bez obzira na sve.
Na društvenim mrežama veoma je bitno biti ustaljen. Na primer, kada je u pitanju tajming. Ukoliko naviknete svoje pratioce na to da će vaš post izlaziti u tačno određeno vreme, oni će svakodnevno čekati i lajkovati/komentarisati, a to će dati rezultate kada je u pitanju vaš posao.
Iako možda zvuči nemoguće, moglo bi se reći da je sasvim realno da možete da izgradite publiku i da prošitite svoje poslovanje a da pri tom ne postanete zavisni od mreža.